TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sølv celica

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #27640  av cameleon

sindrejl skrev:
cameleon skrev:Så en sølv celica som kom kjørende forbi meg i dag da stod utenfor en butikk ikke langt unna nardo bil. Den hadde stor spoiler og laget sånn pssssssssssht lyd når den giret. Noen som vet noe om den?
Var ikke en som hang uten vinduet og ropte *psssssh* altså? :D
Hehehe :D
De pssssshet på meg alle sammen hehe. Så hver gang han skulle gire så ropte han "Ja no ska æ gir å no må dåkk si pssssht på 3...2...1...Pssssht" og så pssssshet de alle sammen :D

#33137  av @lpher

Nok engang har denne ST205'en og dens eier klart å lure seg unne TS-OGN's lange arm(er) :-)

Jeg og Kim traff tilfeldigvis på ham på vei ned til byen etter minitreffet på søndag....ble litt lyskryss grand-prix også :-) ...for å være litt snille så tror jeg vi kan si at ingen av de deltagende partene tok det spesielt seriøst....han hadde full bil også så det ut til....og det eneste jeg og kim var fulle av...var svette! ....etter den doble Laser-X økta vi hadde! :-)

Prøvde å få til en TS-OGN-kort exchange også...men den gang ei...han svingte av...før vi rakk å følge med hvor han dro....det aner meg at bilen kanskje hører til på Fosen eller no? Frank? anything you wanna tell us? :-)

@lpher

#33905  av Need4Speed

Kjenner til bilen, for jeg drev og fartet rundt med bilen i noen måneder før jeg solgte den. Bilen havnet først i Askim hos en skikkelig ST205-entusiast. Dessverre måtte han selge bilen i høst og da havnet den i Trondheim igjen.

Ble oppringt av den heldige eieren av bilen rett før han kjøpte den. Ba om litt råd etc. angående bilen. Om jeg ikke tar feil så bor han på Othillenborg. Men, @lpher, du kan jo cruise en tur oppom etter jobb en dag. :)

Mvh.

Per Christian Thaulow

#33910  av @lpher

Need4Speed skrev:Kjenner til bilen, for jeg drev og fartet rundt med bilen i noen måneder før jeg solgte den. Bilen havnet først i Askim hos en skikkelig ST205-entusiast. Dessverre måtte han selge bilen i høst og da havnet den i Trondheim igjen.

Ble oppringt av den heldige eieren av bilen rett før han kjøpte den. Ba om litt råd etc. angående bilen. Om jeg ikke tar feil så bor han på Othillenborg. Men, @lpher, du kan jo cruise en tur oppom etter jobb en dag. :)

Mvh.

Per Christian Thaulow
Ikke umulig jeg tar en liten spaningsrunde en dag jeg har litt tid til over...for morro skyld :-)

PS! er jo oppvokst på Othilienborg sjøl så...å finne fram skal nok gå greit... ;-)

Thanx for the tip PC ;-)

@lpher

#35283  av tbergstad

Kompis av meg som sendte meg en mms istad med akkurat denne celicaen.. Han hadde aldri sett noe sånt før og fikk helt sjokk. Han mente min så ut som en moped iforhold... :oops:

Uansett bilen står oppi møllenberg akkurat nå. Kl.16.54

#35285  av @lpher

tbergstad skrev:Kompis av meg som sendte meg en mms istad med akkurat denne celicaen.. Han hadde aldri sett noe sånt før og fikk helt sjokk. Han mente min så ut som en moped iforhold... :oops:

Hmm..."calling all cars" har vi noen i nærheten der...i dette øyeblikk? :D
Moped og moped fru blom....må være RWD for REALE mannfolk vettu! :lol:

@lpher

#35296  av angrykid

@lpher skrev:
tbergstad skrev:Kompis av meg som sendte meg en mms istad med akkurat denne celicaen.. Han hadde aldri sett noe sånt før og fikk helt sjokk. Han mente min så ut som en moped iforhold... :oops:

@lpher
Me mottorn i feil enne.. jaja.

#35298  av chris

angrykid skrev:
@lpher skrev:

@lpher
:mrgreen:

#35312  av @lpher

angrykid skrev:
...sa mannen som ikke har kjøpt seg mr2 enda ;-)

@lpher

#35315  av angrykid

jammen den kommer veldig veldig snart :-D
har alt klart til å skaffe meg ånkli bil me mottorn i rikti enne.. :D

#35327  av @lpher

angrykid skrev:jammen den kommer veldig veldig snart :-D
Med PLENTY hester i også?! :lol:
Seriously...er det enighet i når det blir bilkjøp da?

@lpher

#35331  av @lpher

Update: Hadde litt tid til overs etter at jeg slutta på jobb og før jeg skulle trene litt....svippa innom Møllenberg og tok en kikk...no car there im afraid...better luck next time..i guess :-)

@lpher

#35348  av chris

@lpher skrev: Med PLENTY hester i også?! :lol:
Bare vent til jeg får 3.gen 3S-GTE ;) :D

#35353  av Dalan

angrykid skrev:jammen den kommer veldig veldig snart :-D
Hvilken da, Tommy sin? :-o
Nå som jeg kanskje har penger å... :cry:

#35460  av tbergstad

Skal kjøre fra dere alle.... :D Mens det enda er glatt på veien..