TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Litt om min dag (sÃ¥langt) og mine tanker om diverse ting.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #25232  av cameleon

erling skrev::D:D
cameleon skrev: Bare det å tilby en som er fylt 20 en støvsuger er jo nok til å tenke etter på "hva er det som skjer med denne verden".
Si ikke det. Jeg kjøpte min 1400 watts Volta Diamant 400 i en alder av 21. Og nå, 3 år senere, er den forsatt et fabelaktig verktøy til husrengjøringen. Før du vet ordet av det er du der selv.
hihihihihi :lol: :lol: :mrgreen:

Mama hadde sikkert kommet til å dødd hvis hun hadde sett meg støvsuge hehe. Hadde sikkert trodd jeg hadde begynt med ecstasy el noe hehe. FAKE HAPPINEsS

#25235  av memo

@lpher skrev: Kongebra skrevet Cam! ;-)
Cam... Camshaft... oh yeah..

Endelig fått av toppen på bilen min..WOHO

#25236  av sindrejl

ah btw.. jeg er jo støvsuger-selger da :P
iaff på hvitevareavdelingen på elkjøp :)

gikk til det drastiske skrittet å kjøpe en 1800watts Siemens suger :)

#25246  av erling

sindrejl skrev:
gikk til det drastiske skrittet å kjøpe en 1800watts Siemens suger :)
Uuuuh.. Respect.. :o ....Duh... Har den JUSTERBAR sugestyrke kanskje..? 8)

:D

#25248  av Christian

Apropos støvsuger, var på en fest i Kongsberg for ett drøyt år siden, der var det to stykker som delte en støvsuger mens de sang barn av regnbuen. :lol: :shock: :lol:
Ikke hver dag man ser det :)

#25255  av sindrejl

erling skrev: Uuuuh.. Respect.. :o ....Duh... Har den JUSTERBAR sugestyrke kanskje..? 8)

:D
Seff! Jeg har trinnløs effektvelger, og har tilogmed et ECO program! Dessuten har jeg stang i lekker alu og kan justere den opp og ned...
Tilbehøret er praktisk og pent festet til håndtaket. Driver og leter etter A'pexi luftfilter, og har tenkt å skifte til effektanlegg.. Ellers vurderer jeg turbo med tiden.. kan lett tunes til 2100watt med bolt-on..
Christian skrev: Apropos støvsuger, var på en fest i Kongsberg for ett drøyt år siden, der var det to stykker som delte en støvsuger mens de sang barn av regnbuen. :lol: :shock: :lol:
Ikke hver dag man ser det :D
Utrolig hva festivaler kan trekke støvsugeavhengige ut i friskluft..