TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• RÃ¥ning for første gang..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#24398  av Mr2 Mk2

cameleon skrev:Hehe :D
er bra du synes at det er moro å lese det jeg skriver da. Prøver bare å skape en litt god stemning her på forumet. En god latter forlenger jo livet som det sies :) Har ikke planer om å komme ut med noen bok da hehe. Ikke enda i alle fall. Har noen stiler jeg har skrevet på skolen da. Skrev en stil en gang om Julehandel. Den skulle skrives til en barnehage, men den ble aldri lest opp i og med at lærerne mente at den var litt vel dryg til å leses opp til unger :D De mente at beskrivelsene av nattkos sammen med dama på julaften var litt vel ekstrem hehe. Men akkurat den dagen jeg skrev den stilen der så var jeg litt pist på læreren (husker ikke hvorfor) Hun mente også at det med at julenissen sniffet kokain på fritiden var bare tull. Daaaaaaahhhh!!

Chris: Ja jeg er en liten raring hehe :D
Fantasien er hvertfall på plass :D Dine teorier om nissen høres jo spennende ut :wink:

#24410  av sindrejl

hihi, legg ut stilen da :P

#24411  av Mr2 Mk2

sindrejl skrev:hihi, legg ut stilen da :P
den passet seg jo ikke for barnehage(r) :wink:

Hehe joa vil se den jeg å!Kom igjen få se!

#24422  av Erlend

Hehe, evig bra Cameleon :mrgreen: Har aldri vært noen råner selv, men har jo hatt my fair share med turer likevel... Sitti på til fest en del ganger med bønder fra Telemark. Cameleon treffer stemninga i bilen rett på spikeren :wink: