Legg innLagt inn:08 des 2006 17:34
okey, da bør det være like lett og godkjenne en us tubo som jdm turbo for 90 mod mr2 da?
Toyota Sportscar - Owners Group Norway
http://ts-ogn.no/phpBB3/
celica4ever skrev:okey, da bør det være like lett og godkjenne en us tubo som jdm turbo for 90 mod mr2 da?er noe forkjell på bremsene på us og jdm, husker ikke helt,
aneriks skrev:sant santcelica4ever skrev:okey, da bør det være like lett og godkjenne en us tubo som jdm turbo for 90 mod mr2 da?er noe forkjell på bremsene på us og jdm, husker ikke helt,
men vist man har riktige bremser osv, så bør det vel ikke være noe serlig forskjell.
Morten skrev:Og hvis du tar ut drivakslingene (og tapper olja, hehe) så ser en org. LSD sånn ut som på bildet (den mest vanlige ihvertfall, finnes visst to typer org. og.). Hvis ikke sperre ser det ganske likt ut, men hull tvers igjennom. Hvis uorginal sperre kommer det jo litt an på typen, men ser uansett ikke sånn utEr det normalt at min 1990mod GTi har LSD? Girkassen min ser nemlig akkurat lik ut.
evneveik skrev:Gjelder bare for turbokassen det der. Er rett som du sier at gtikassen ser sånn ut, men den har ikke lsd.Morten skrev:Og hvis du tar ut drivakslingene (og tapper olja, hehe) så ser en org. LSD sånn ut som på bildet (den mest vanlige ihvertfall, finnes visst to typer org. og.). Hvis ikke sperre ser det ganske likt ut, men hull tvers igjennom. Hvis uorginal sperre kommer det jo litt an på typen, men ser uansett ikke sånn utEr det normalt at min 1990mod GTi har LSD? Girkassen min ser nemlig akkurat lik ut.