TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Coca Cola tatt i snikreklame pÃ¥ norske forum

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#201090  av Rollaole

Tar en "Mountain dew" isteden jeg as...

#201246  av sindrejl

da har jeg offisielt fått et svært godt svar i fra Coca Cola company som jeg tror mange vil like:
"
Hei, Sindre.

Takk for mail.
Jeg skjønner at du er provosert - beklager dette på det sterkeste - og kan bare svare følgende:
1. Vi stoppet markedsføringsbyrået vi hadde leid med en gang denne saken ble oppdaget hos oss.
2. Vi har kontrollert byrået for dårlig i forarbeidet og fasene. Dette beklager jeg. Vår mening var hele veien å kun spre filmen rundt på lovmessige sider - ettersom den viser webadr. til Zero - og derfor viser at det er reklame. Det digitale reklamebyrået vi har samarbeidet med fikk relativt frie tøyler i å løse dette oppdraget, og resultatet ble dessverre ikke som ønskelig. Blant annet blogger etc. var vi ikke klar over.
3. Det er ikke alltid at vi blir sitert helt korrekt - og får alt vi vil på trykk (blant annet at vi stoppet denne kampanjen så fort vi ble klar over situasjonen som hadde oppstått og at folk reagerte fikk vi ikke på trykk/ nett).
4. Vi respekterer at det er sendt inn klage, og vil forholde oss til det.

Du er velkommen til å ta direkte kontakt med meg hvis du ønsker mer informasjon eller har spørsmål.
Beklager igjen."

#201311  av sindrejl

chris skrev:Se der ja :)
så da er det bare å drikke cola igjen ;) hu sendte ny mail der hu skrev at hu vurderte å skrive forklaring / unnskyldning på en del forum

#201318  av Thomas S

Drikker pepsi uansett :wink: Men, men! Vi kan jo alltids saksøke de og vist vi vinner kan vi bruke pengene til en god sak! Som f.eks leie bane for en hel helg :lol:

#201349  av Th4 Ghost

cheers, da slap jeg å drikke utvannet cola (pepsi)!