Side 2 av 2

Legg innLagt inn:06 nov 2003 15:00
av kennethx
Hadde jo uansett vært artig å få pris fra Toyota på en sånn da. Den må jo være bedre enn den lurt/luft IC'en på ST185 når den skal støtte 265hk?

Legg innLagt inn:06 nov 2003 15:53
av erling
Er vel bedre å spa plass til en saftig FMIC da enn å plundre med sånt småplukk.. Sikkert fjollete dyr allikevel. :wink:

Legg innLagt inn:06 nov 2003 16:41
av CelicaTurbo
Tror ikke jeg ønsker å spørre toyota ihvertfall :)

Men den er nok mye bedre enn ST185-IC'en på lavt trykkfall og høy luftgjennomstrøming (på ladeluften), men trolig er den ikke så alt for mye bedre når det gjelder å kvitte seg med varmen fra ladeluften eller unngå å ta opp varmen fra motoren under.. er sikkert noe bedre men lite trolig nok til å være noen revolusjon, som det trolig må være skal det forsvare prisen på en helt ny fra toyota :) Den er rett og slett ikke beregnet på den bruken som de vannkjølte intercoolerne var beregnet på :)

Legg innLagt inn:17 nov 2003 12:08
av megetlei
Intercooleren til Caldina ST215 koster sånn sirkus 17500kr
Delenr. 17940-74090

Regner med at denne er ganske lik.

mvh megetlei

Legg innLagt inn:17 nov 2003 12:16
av CelicaTurbo
ja det var ihvertfall nok penger det :)

Legg innLagt inn:17 nov 2003 14:51
av chris
megetlei skrev:Intercooleren til Caldina ST215 koster sånn sirkus 17500kr
Delenr. 17940-74090
Geeeez :shock: :D

Legg innLagt inn:18 nov 2003 08:57
av kennethx
hihi, speide etter en vraka bil og få den billig da?

Legg innLagt inn:18 nov 2003 12:28
av chris
kennethx skrev:hihi, speide etter en vraka bil og få den billig da?
Hvor mange vraka Caldina GT4'er finnes det rundt omkring tror du? :D

Legg innLagt inn:18 nov 2003 16:01
av Erlend
Bilde

Er relativt få av dem tror jeg :D