Side 2 av 2
Legg innLagt inn:06 nov 2003 15:00
av kennethx
Hadde jo uansett vært artig å få pris fra Toyota på en sånn da. Den må jo være bedre enn den lurt/luft IC'en på ST185 når den skal støtte 265hk?
Legg innLagt inn:06 nov 2003 15:53
av erling
Er vel bedre å spa plass til en saftig FMIC da enn å plundre med sånt småplukk.. Sikkert fjollete dyr allikevel.

Legg innLagt inn:06 nov 2003 16:41
av CelicaTurbo
Tror ikke jeg ønsker å spørre toyota ihvertfall
Men den er nok mye bedre enn ST185-IC'en på lavt trykkfall og høy luftgjennomstrøming (på ladeluften), men trolig er den ikke så alt for mye bedre når det gjelder å kvitte seg med varmen fra ladeluften eller unngå å ta opp varmen fra motoren under.. er sikkert noe bedre men lite trolig nok til å være noen revolusjon, som det trolig må være skal det forsvare prisen på en helt ny fra toyota

Den er rett og slett ikke beregnet på den bruken som de vannkjølte intercoolerne var beregnet på

Legg innLagt inn:17 nov 2003 12:08
av megetlei
Intercooleren til Caldina ST215 koster sånn sirkus 17500kr
Delenr. 17940-74090
Regner med at denne er ganske lik.
mvh megetlei
Legg innLagt inn:17 nov 2003 12:16
av CelicaTurbo
ja det var ihvertfall nok penger det

Legg innLagt inn:17 nov 2003 14:51
av chris
megetlei skrev:Intercooleren til Caldina ST215 koster sånn sirkus 17500kr
Delenr. 17940-74090
Geeeez

Legg innLagt inn:18 nov 2003 08:57
av kennethx
hihi, speide etter en vraka bil og få den billig da?
Legg innLagt inn:18 nov 2003 12:28
av chris
kennethx skrev:hihi, speide etter en vraka bil og få den billig da?
Hvor mange vraka Caldina GT4'er finnes det rundt omkring tror du?

Legg innLagt inn:18 nov 2003 16:01
av Erlend
Er relativt få av dem tror jeg
