TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• overasket over tv2.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#196966  av sindrejl

celicat23 skrev:Går ikke glipp av så mye. Bare å hente ned noen av privat videoene fra gatebil så får man sett mer biler og kjøring der.

Men positivt at de gir noe annet enn fotball og annen homo-erotisk aktivitet oppmerksomhet!
hehe helt klart.. nei jeg er mest interessert i å se hvilken vinkling tv2 har gitt opplegget :)

#197000  av MacGyver

Noen som vil se det ?

Trykk link:

mms://80.202.4.3/2006-09-13/Gatebilfestivalen!79552,W1H!.wmv

#197047  av sindrejl

MacGyver skrev:Noen som vil se det ?

Trykk link:

mms://80.202.4.3/2006-09-13/Gatebilfestivalen!79552,W1H!.wmv
tror det er noe galt med den linken der som ikke er helt rett jeg.. prøvde å inkl de siste paramterene som er borte, men funket ikke likevel

#197051  av MacGyver

hm, funker helt fint her. kopier hele strengen og lim inn i explorer = voila..

#197057  av tommis

MacGyver skrev:hm, funker helt fint her. kopier hele strengen og lim inn i explorer = voila..
Får den ikke til å funke jeg heller. Får opp denne mld. når jeg går inn på:

Kan ikke spille av filen. Hvis filen er på en annen datamaskin, kontrollerer du at du er koblet til nettverket. Hvis du skrev inn en bane, kontrollerer du at den er riktig. Hvis problemet vedvarer, kan det hende at serveren er utilgjengelig. :x
 #197061  av dca

T16REX skrev:Litt off topic, men. Jeg så bestevenninna mi på scenen. ;) Hun vant ikke da, men hun hadde den fineste rumpa av dem. ;)
Ã¥ hvem var det? frk dahl?

#197062  av elino

Synes TV2 var "snille" med Gatebil....var litt spent på hvordan de kom til å vinkle det etter å lest, sitat: Se og hør "-Gatebil-campen får enhver annen festival i Norge til å ligne en søndagsskole, sier programleder Tom Moen." Men de satte fokus på bilene og kjøringen....og campen ble kun filmet fredag, noe jeg tror var like greit :lol:

#197064  av sindrejl

MacGyver skrev:hm, funker helt fint her. kopier hele strengen og lim inn i explorer = voila..
javisst, dukka opp når jeg brukte ie.. i opera så kom bare media player opp uten at jeg fikk stengt vinduet engang :)

men måtte dessverre gi opp da denne søppel-linja ikke er bra nok for å streame så kraftig kvalitet med.. møkka-nett :) vil heller laste ned om det er mulig

#197066  av MacGyver

ja, må bruke explorer da du nå streamer rett fra tv2 uten å måtte betale,
(free bee) tv2 støtter bare explorer på web tv sin så...

Men dersom du har en mindre god linje kan du kjøre denne strenger:
mms://80.202.4.3/2006-09-13/Gatebilfestivalen!79552,W1L!.wmv

Vet ikke om noen plass å laste det ned, men å streame funker fett på min linje ;P

#197072  av MacGyver

Synes foresten Tv2 frenstilte Gatebil som posetivt. skal undom kjøre fort med bil så gjør en det på bane under trygge forhold liksom.
Og det skader ikke.

Ang. reporteren så var han ikke den beste, men det kunne ha vært verre.
Autofil larsen feks...

#197086  av aneriks

MacGyver skrev:ja, må bruke explorer da du nå streamer rett fra tv2 uten å måtte betale,

Vet ikke om noen plass å laste det ned, men å streame funker fett på min linje ;P
linken virker ikke..

#197088  av MacGyver

linken virker ikke..
Du må kopiere hele strengen inn i explorer.
pga "!" i stengen så klarer ikke denne siden å direkte linke ser det ut til

#197185  av ToyThom

Pokkers då, ingen som vil kjøpe VHS filmen av meg? :(

#198469  av FireWalk

MacGyver skrev:ja, må bruke explorer da du nå streamer rett fra tv2 uten å måtte betale,

Linken funker den, men jeg får opp at jeg må skrive inn brukernavn og passord for å få se den.... ?

#198470  av MacGyver

ha, tv2 har byttet ip.

prøv denne linken :
mms://81.191.32.73/2006-09-13/Gatebilfestivalen!79552,W1L!.wmv

eller denne for bedre kvalitet
mms://81.191.32.73/2006-09-13/Gatebilfestivalen!79552,W1H!.wmv

and then it`s free beee :=)