TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• gis4

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#22884  av jan-erik

Syns 4-ern var den tøffeste av alle så langt. Endelig er det en skikkelig Getaway hvor de kjører i fra politiet. Liker scenen der Corvetten står å burner utenfor politiskolen tror jeg det er, mens de står og venter på politibilen som følger etter. Nå syns jeg egentlig sånn kjøring ikke er særlig smart, men må den annen side må jeg bare innrømme at det er litt kult å se på. Jeg dobbeltmoral? Neida!!

Ellers så er vel Ghostrider hakket værre vil jeg påstå. I nr. 1 kjørte han vel fra Stockholm til en eller annen by i nærheten med snittfart på langt over 200kmt, og det var midt på dagen. Dog med motorsykkel, men likefult rimelig risky spør du meg.

#22892  av Mr2 Mk2

jan-erik skrev:Syns 4-ern var den tøffeste av alle så langt. Endelig er det en skikkelig Getaway hvor de kjører i fra politiet. Liker scenen der Corvetten står å burner utenfor politiskolen tror jeg det er, mens de står og venter på politibilen som følger etter. Nå syns jeg egentlig sånn kjøring ikke er særlig smart, men må den annen side må jeg bare innrømme at det er litt kult å se på. Jeg dobbeltmoral? Neida!!
Ja det er vel min favoritt i "filmen",snadder!!

#23079  av @lpher

Dalan skrev:
Men kan brenne ut et par DVD'er til deg, og sende oppover.. ;)
Takker for tilbudet...men jeg må jo klare å finne de sjøl da ;-)

Har henta ned både gis4 og gr2 nå (EDIT: kun som svcd enda...)
...og har så vidt myst gjennom gr2...

Inn i helv...!!! som han kjører!! ;-)

@lpher
Sist redigert av @lpher den 30 okt 2003 23:40, redigert 1 gang totalt.

#23080  av Dalan

@lpher skrev:
Dalan skrev:
Men kan brenne ut et par DVD'er til deg, og sende oppover.. ;)
Takker for tilbudet...men jeg må jo klare å finne de sjøl da ;-)

Har henta ned både gis4 og gr2 nå....og har så vidt myst gjennom gr2....

Inn i helv...!!! som han kjører!! ;-)

@lpher
Jepp, skulle gå greit å finne de selv vet jeg ;)

ja fyttihelv....!! som han kjører i gr2 :shock:

#23098  av MR2turbo

jeg har ikke fått sett noen av de.. noen tips om hvilken hub jeg kan finne de på på dc? Eller hvor jeg kan finne de?

#23105  av @lpher

MR2turbo skrev:jeg har ikke fått sett noen av de.. noen tips om hvilken hub jeg kan finne de på på dc? Eller hvor jeg kan finne de?
gis4 og gr2 er 'all over the place' som divx/svcd...men dvdr versjonen har jeg ikke funnet så mange plasser enda....kun en user på den hubben jeg bruker for tia...jaguar.kicks-ass.org

Noen andre som har adresser til skikkkelige hubber?
Gjerne over 100TB shared og 300-400GB share som minimum... ;-)

@lpher

#24470  av sleeper

Noen som kan fortelle meg hvor jeg kan få lastet ned gis4???
(foresten: hva er dc osv????

#24472  av chris

sleeper skrev:Noen som kan fortelle meg hvor jeg kan få lastet ned gis4???
(foresten: hva er dc osv????
DC++ er et shareprogram. Man sharer, og får tilgang til de andres filer også. Veldig grei sak, men tar tid å finne skikkelige hub'er.

Jeg har GiS4 både på divx og dvd+r, men jeg har bare 256 upstream :(

#24474  av sleeper

og jeg har isdn... :( :( :?
tar litt tid men det er verd det...

har du noen ide om hvor jeg kan laste det ned eller??

#24480  av chris

sleeper skrev:og jeg har isdn... :( :( :?
tar litt tid men det er verd det...

har du noen ide om hvor jeg kan laste det ned eller??
jeg KUNNE lagt divx'en ut for sharing da.. men det er to fulle cd'er ;) med isdn tar jo det en treukers tid omtrent :D

#24495  av sleeper

Jeg har adsl den 1 da....
litt liten grense på hva jeg kan laste ned før det blit isdn hastidhet på det.....

#24498  av Mr2 Mk2

hvillken hub`er bruker dere på dc++??

#24503  av @lpher

Jostein skrev:hvillken hub`er bruker dere på dc++??
Jeg driver å tester ut Bit Torrent for tia...men her er ett par gode hubber ihvertfall... ;-)

jaguar.kicks-ass.org
biltokar.d2g.com
dc.swe-boy.com

@lpher

#24504  av Mr2 Mk2

@lpher skrev:
Jostein skrev:hvillken hub`er bruker dere på dc++??
Jeg driver å tester ut Bit Torrent for tia...men her er ett par gode hubber ihvertfall... ;-)

jaguar.kicks-ass.org
biltokar.d2g.com
dc.swe-boy.com

@lpher
Takk,skal legge til hub`ene,Ã¥ sjekke dem ut! :) biltokar har jeg men ikke de andre 2...
ang bio torrent,Hørt veldig lite om det hvordan er det egentlig?