TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjent ansikt?? hehe

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#22607  av chris

CelicaTurbo skrev:når jeg tenker på det, er ikke mange bilklubber som kan skryte av at de har en Frøken Norge finalist i medlemslisten sin ihvertfall :)
Ikke bare er medlem, men som faktisk ER bilinteressert :D

#22609  av Mr2 Mk2

chris skrev:Ikke bare er medlem, men som faktisk ER bilinteressert :D
Eller kanksje det bare er et spill,for å sanke stemmer asså...Dette gjelder kanksje frank også,han kom jo videre og tror vi har noe å gjøre med det :wink:

#22611  av erling

CelicaTurbo skrev:når jeg tenker på det, er ikke mange bilklubber som kan skryte av at de har en Frøken Norge finalist i medlemslisten sin ihvertfall :)
Hehe.. :D "Det e sjikkli gudd.." :D Heia S10ne, "coz she is the most fit.."

Lykke til da. 8)

#22618  av chris

Jostein skrev:
chris skrev:Ikke bare er medlem, men som faktisk ER bilinteressert :D
Eller kanksje det bare er et spill,for å sanke stemmer asså...Dette gjelder kanksje frank også,han kom jo videre og tror vi har noe å gjøre med det :wink:
:mrgreen:

#22669  av s10ne

:oops:

Takker og bukker!

Dere kan bare spare pengene deres til ts-ogn bilene i Autofil. Tror ikke det er noe sånn avstemningsgreier for mitt vedkommende!

Å vinne er vel det samme som å tro at en av oss får drømmebilen i julegave! :wink:

#22676  av chris

s10ne skrev:
Å vinne er vel det samme som å tro at en av oss får drømmebilen i julegave! :wink:
Sjansen er der ;) (ikke for at jeg skal få drømmebilen i julegave altså, men for deg) :D

#22681  av s10ne

Samma det - en opplevelse er det uansett. :D

#22686  av memo

lykke til!

#22694  av cameleon

Jepp. Ønker deg lykke til videre Stine! Som de sa til Kurt når han var med i idol. Skal ikke forundre meg om du vinner hele skiten :wink:

Skulle egentlig melde meg på frøken nrge jeg også i og med at jeg har så pene legger, men av en eller annen merkelig grunn så var folket uenig i det :D

#22749  av MRQuoc

cameleon skrev:Jepp. Ønker deg lykke til videre Stine! Som de sa til Kurt når han var med i idol. Skal ikke forundre meg om du vinner hele skiten :wink:

Skulle egentlig melde meg på frøken nrge jeg også i og med at jeg har så pene legger, men av en eller annen merkelig grunn så var folket uenig i det :D
:mrgreen: , du glemte å barbere dem ? :mrgreen:

#22750  av Mr2 Mk2

MRQ skrev:
cameleon skrev:Jepp. Ønker deg lykke til videre Stine! Som de sa til Kurt når han var med i idol. Skal ikke forundre meg om du vinner hele skiten :wink:

Hehe,nybegynnere :roll: Man Vokser dem før noe slikt da duster :roll:
Bare srør S10ne,hva var det forresten den voksen jeg fikk av deg sist het?(er snart tom)

#22752  av MRQuoc

Jostein skrev:
MRQ skrev:

Bare srør S10ne,hva var det forresten den voksen jeg fikk av deg sist het?(er snart tom)
vokser .. whohohohooh .. :mrgreen: .. nå faller det femme-delen ut av fingrene på folk her :mrgreen:
btw .. jostein .. Ansiktmaske hvem anbefaler du ?

#22754  av chris

MRQ skrev:
Jostein skrev:
MRQ skrev: :mrgreen: , du glemte å barbere dem ? :mrgreen:
vokser .. whohohohooh .. :mrgreen: .. nå faller det femme-delen ut av fingrene på folk her :mrgreen:
btw .. jostein .. Ansiktmaske hvem anbefaler du ?
*riste oppgitt på hodet* :mrgreen:

åssen får dere til å dytte inn gay-stuff i *alle* tråder for tiden? lurer på om det er på tide noen kommer ut av skapet snart jeg? :mrgreen:

#22758  av Mr2 Mk2

chris skrev:*riste oppgitt på hodet* :mrgreen:
åssen får dere til å dytte inn gay-stuff i *alle* tråder for tiden? lurer på om det er på tide noen kommer ut av skapet snart jeg? :mrgreen:
Dette her er faktisk min første gitt,i think :wink:

Btw-Jeg venter bare på at 1 mann skal stå frem,så kommer nok resten rasende etter :wink:

Forrsten Mrq,anbefaler Loreal synergie,den kleber ikke..Og man føler seg så spitsy etterpå,blir helt knæsj i knærne jeg...

#22770  av MRQuoc

:mrgreen:
haha ..
Er ikke mange cm'ene før en kommer ut av skapet ... :mrgreen:

Jostein : greit greit .. i shall try , one day