TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Beste og billigste bredbÃ¥nd

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#193772  av arctic_celi

Andy_Celica skrev:Ja da forstår jeg situasjonen din, Jeg synes oxo at dette var dårlig kundebahandling, telenor ringer oss 1 gang i mnd og har en undersøkelse om hva vi synes er bra og dårlig, skal nevne saken din da, og be dem skjerpe seg :wink:
Har forklart sitvasjonen min til en stakkars telenorselger en gang også... han forsto også hvorfor jeg boikotta telenor.
Så ja.. de fleste forstår når det blir forklart.. men de kundebehandlerene gjorde ikke det.
Så lenge jeg ikke får igjen mine penger.. ca 1 500kr så handler jeg aldri noe fra telenor aldri aldri igjen.
Og prøver å spre det som har hendt meg til mange så mulig... fordi dette går rett å slett ikke ann.

Du kan godt fortelle det til dem... så kanskje de skjerper seg på det der.

#193807  av BrennaRacing

Tror ikke vi har hatt no særlig problemer med Telenor jeg, men Nextgentel derimot, de har fattern hatt en del problemer med...Har sett litt på Tele2 jeg å (for de har jo fått eget nett nå)

#193812  av arctic_celi

BrennaRacing skrev:Tror ikke vi har hatt no særlig problemer med Telenor jeg, men Nextgentel derimot, de har fattern hatt en del problemer med...Har sett litt på Tele2 jeg å (for de har jo fått eget nett nå)
Har hadt tele2 i ca 3år... ingen problem... vuderte å skifte en gang til en billige/lokal leverandør,
men så ringte tele2 tilfeldigvis også fortalte vi at vi tenkte på å bytte.
Da fikk vi faktisk billigere pakke pris en det vi hadde.
Slik at det ikke lønte seg å skifte.... de vil virkelig beholde kunder de :-)
Men det finnes sikkert billigere levrandører?

#193813  av BrennaRacing

Det finnes billigere ja, men ikke som er like høy hastighet tror jeg...Regner med at Tele2 ligger ganske likt i pris som mange andre...Men nå har de jo en kampanje med gratis etablering, å det sparer man jo litt spenn på :D

#193815  av sindrejl

Andy_Celica skrev:
sindrejl skrev:
Andy_Celica skrev:Telenor Mini, koster 299 i mnd +60 hvis du ikke har hjemmetlf.
Dette er stabilt og bra. Men det finnes my på markedet :wink:
jeg er ikke like fornøyd med telehor da jeg måtte restarte modemet 373642 ganger pr dag, men dette hadde vel mer med linja i trondheim å gjøre.. som telehor eier riktignok.. :P
Det er mest sansynelig noe som er defekt på modemet ditt da, mitt går i mnd før det må restartes :wink:
Ring Telenor og reklamer på det, så sender de mest sansynelig et nytt i posten.
joda bytta det, men måtte restartes flere ganger pr dag likevel :/

#193816  av sindrejl

arctic_celi skrev:
sindrejl skrev:
Andy_Celica skrev:Telenor Mini, koster 299 i mnd +60 hvis du ikke har hjemmetlf.
Dette er stabilt og bra. Men det finnes my på markedet :wink:
jeg er ikke like fornøyd med telehor da jeg måtte restarte modemet 373642 ganger pr dag, men dette hadde vel mer med linja i trondheim å gjøre.. som telehor eier riktignok.. :P
Ligg unna stjelenor ja... værre bedrift har jeg ikke værdt borte i.
Ligg også unna Nexgentel (de ligger på klagetoppen hos forbrukerombudet)

Ellers så er det veldig mye å velge imellom... tele2 har jeg hadt en stund og de kan jeg bare si gode ord om.
servicen hos telehor har jeg vært svært fornøyd med, men nextgentel er helt grusom..
 #193889  av Jarmund

BrennaRacing skrev:Driver å skal bestille meg internett nå, men det er så utrolig mange forskjellige leverandører og priser, så jeg er usikker på hva jeg skal velge..

Jeg vil ha det så billig som mulig, å trenger ikke no sånn kjemperask internett....Laster bare ned noen sanger innimellom..

Noen som vet om no bra??
Eg har bestillt nexgentel nå. 1500/300 linje til 270kr pr mnd.
sjekk http://www.nexgentel.no om du kan få.