TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da er Japsetreff Rudskogen 2006 filmen by egotrip klar !

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#192337  av kennethx

7 er ferdig å laste den ned alt, godt over 1GB overførst alt, så det går ikke så veldig tregt ;)

#192349  av Andy_Celica

Da er min ferdig om 2 min, gleder meg :mrgreen:

#192351  av egotrip

UPDATE !!

Jeg monga da jeg lagde torrent filen,... dette er en versjon der lyden skurrer en god del .. den nye fixede versjonen er klar for nedlasting på første post igjen :)

Beklager rotet !

#192355  av kennethx

Det er jo sånn som skjer, merket ikke noe til skurringen før på slutten, drifte sekvensen. Men den nye filmen er lagt til på trackeren og jeg fjerner den gamle/dårlige når de som laster den ned nå er ferdig :)

Artig film forresten, variert, bra!

#192356  av Andy_Celica

Filmen var kjempebra, var sykt fornøyd med at du tok med den bitten der jeg kjørte ifra den andre celicaen :D

utrolig bra laget. :D

#192362  av celicat23

Kjempe bra film! Håper du kommer til å lage flere fremover!

#192374  av MinuX

går i 115kb\s+ her ^^

torrent er digg ^^

#192376  av egotrip

80kb av dem er fra meg ;)

#192381  av Apsis

ojsann, nå hadde min ligget på ~80kB/s download i ca et kvarter, men nå hoppa den greit til ~500kB/s, fornøyd med det :D

#192385  av egotrip

Andy_Celica skrev:Filmen var kjempebra, var sykt fornøyd med at du tok med den bitten der jeg kjørte ifra den andre celicaen :D

utrolig bra laget. :D
prøvde å få med så mye variasjon jeg kunne =)
celicat23 skrev:Kjempe bra film! Håper du kommer til å lage flere fremover!
Takker !

Skal nok ikke se bort ifra at det blir en film ved et senere treff ;)

#192582  av Amund

egentli ein kanon bra film!
men om eg skal komme med konstruktiv kritikk, var det bare meg som reagerte på musikk under bilkjøringa? (big no-no)
Det ble litt irriterende etter en stund...... desverre....
Men bortsett fra det var filmen bra.

#192586  av Dalan

Amund skrev:egentli ein kanon bra film!
men om eg skal komme med konstruktiv kritikk, var det bare meg som reagerte på musikk under bilkjøringa? (big no-no)
Det ble litt irriterende etter en stund...... desverre....
Men bortsett fra det var filmen bra.
Helt enig, syns det var en knall film bortsett fra at det var musikk under kjøringa.
Konstruktiv kritikk er alltid bra, håper vi ser flere filmer fra treff Egotrip ;)

#192588  av TOYPARTS

hehehe ble jo frakjørt av en gammel avensis 2,0 jo hihihi 8) 8) 8)

#192590  av donk2k

TOYPARTS skrev:hehehe ble jo frakjørt av en gammel avensis 2,0 jo hihihi 8) 8) 8)
Skammer meg så fælt at jeg lider av søvnproblemer enda. :D

Har planer om å ikke falle bak like fort neste gang jeg tilfeldigvis skulle treffe på denne gamle avensisen. he he :twisted: *planer for vinteren*

Må også indrømme at jeg kjører som en gammel tante :oops: . Har nok veldig mye å lære ang. bremsepunkt og idialspor.

#192703  av Th4 Ghost

ja, huff huff. drit musikk :P (tho, alle har forskjellig musikk smak. og man kan jo ikke si at den IKKE passet :D) ellers en nydelig bra film :):)

skal ikke klage på nedlastings hastigheta heller. hadde godt over 200 kb/s når jeg lasta ned..og det er mer eller mindre hele linja mi :D
Sist redigert av Th4 Ghost den 18 aug 2006 02:46, redigert 1 gang totalt.