Side 2 av 2

Legg innLagt inn:14 aug 2006 22:25
av TOYPARTS
30-40000? er jo langt på vei til 2jzgte for lenge siden da jo.

Legg innLagt inn:15 aug 2006 06:04
av nicoloco
TOYPARTS skrev:30-40000? er jo langt på vei til 2jzgte for lenge siden da jo.
Jada, du får nok en hardt brukt supra-motor for den prisen. Den må derimot også monteres, og man må få det godkjent. Å få montert dette kan virke som en grei jobb, da motoren "passer rett oppi". Alle vet at det ikke er så enkelt. Det er et relativt dårlig alternativ for en gatelovlig bil som skal brukes daglig.

Legg innLagt inn:15 aug 2006 11:03
av Andy_Celica
nicoloco skrev:
TOYPARTS skrev:30-40000? er jo langt på vei til 2jzgte for lenge siden da jo.
Jada, du får nok en hardt brukt supra-motor for den prisen. Den må derimot også monteres, og man må få det godkjent. Å få montert dette kan virke som en grei jobb, da motoren "passer rett oppi". Alle vet at det ikke er så enkelt. Det er et relativt dårlig alternativ for en gatelovlig bil som skal brukes daglig.
Toyparts monterte en supra motor i bilen til CS her på forumet, det er i tilfelle en is200, det ser veldig bra ut, og bilen går også veldig bra! er ikke sikker på om han har godkjent det, men han har ihvertfal skilter på bilen enda!

Legg innLagt inn:15 aug 2006 15:01
av alpinelexus
tror ikke det er så lett og få godkjent is 200 med turbo. Lexus er ikke interisert i og gi ut noen papirer på hvor mange hk den tåler, kompressor settet er jo tuv godkjent, der står det at is 200 tåler 205 hk som standard bil. Men er dette noe og vise fram til biltilsynet når man selv har turbo??

Legg innLagt inn:15 aug 2006 16:24
av nicoloco
følger man opp turbokonverteringen med overdimensjonerte bremser og tilsvarende fjærer/dempere har man ingen problemer med å få dette godkjent. Største problemet er å betale avgiftene på HK! :(