TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 2NR Supra Vids.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#21201  av MRQuoc

oppstream er på 512 , akkurat nå tenker jeg .. husker ikke passordet innpå ruteren lenger :? ...
nå har jeg uansett fått en "fresh" OS igang igjen ..

SmartFTP er til å anbefale for klienter ;) :)

#21205  av chris

MRQ skrev:oppstream er på 512 , akkurat nå tenker jeg .. husker ikke passordet innpå ruteren lenger :? ...
nå har jeg uansett fått en "fresh" OS igang igjen ..

SmartFTP er til å anbefale for klienter ;) :)
Okay. For jeg har satt opp ftpserver her, som kunne vært brukt for å avlaste din litt. Men jeg har 256 opp bare. Dog har jeg veldig stabil linje, og greit med diskplass :)

#21339  av GT4-R

Tjenis

När kommer del 5?det här är det bästa man har sett på länge. tackar

GT4-R

#21421  av turboman

Venter i spenning på neste episode....

Skikkelig artig serie!!!!!!!

#22916  av @lpher

chris skrev: Hehe, stilig :D

my name is spread around the world :D
Bare ikke trafikken det genererer ødelegger noe for deg så? ;-)

@lpher

#22917  av chris

@lpher skrev:
chris skrev: Hehe, stilig :D

my name is spread around the world :D
Bare ikke trafikken det genererer ødelegger noe for deg så? ;-)

@lpher
neida :)

#31306  av @lpher

EDIT: jeg måtte grave dypt for å finne denne gamle tråden..for å legge til litt oppdatert info :D

Her dukka ihvertfall en av artiklene opp: ;-)

http://mkiv.supras.org.nz/articles/superstreet2.htm

@lpher
Sist redigert av @lpher den 30 jan 2004 09:37, redigert 1 gang totalt.

#31315  av angrykid

MRQ skrev:jaja , jeg kan selv klage på serveren.. og linja mi! :)

det har vært helt på trynet i den siste uka.. kanskje pga av en spamvare som ligger på 21porten.. for den nekter alle adresser jeg prøver å logge innpå via FTProtokollen ...
jeg skal få over en ny image av HDD'en før den ble slik. .
Det er nok ikke bare linja di som er fuxxored. :-D Jeg har kjøpt adsl via bluecom, og der har dem store problemer med en router i oslo, noe som fører til at jeg har en hastighet ned på ca singel isdn hastighet. Noe som er over 7 ganger lavere enn det jeg betaler for :-D

Så tro hvem som kommer til å få en relativt krass mail etter at dem har ryddet opp :-)

#31318  av MRQuoc

angrykid skrev:
MRQ skrev:jaja , jeg kan selv klage på serveren.. og linja mi! :)

det har vært helt på trynet i den siste uka.. kanskje pga av en spamvare som ligger på 21porten.. for den nekter alle adresser jeg prøver å logge innpå via FTProtokollen ...
jeg skal få over en ny image av HDD'en før den ble slik. .
Det er nok ikke bare linja di som er fuxxored. :-D Jeg har kjøpt adsl via bluecom, og der har dem store problemer med en router i oslo, noe som fører til at jeg har en hastighet ned på ca singel isdn hastighet. Noe som er over 7 ganger lavere enn det jeg betaler for :-D

Så tro hvem som kommer til å få en relativt krass mail etter at dem har ryddet opp :-)
jeg har fikset problemet siden posten .. -> Skrevet: 16 Okt 2003 15:11 <-
det meste er stabil nå , men forsatt er det 512 ut , noen ganger krenker den ned til 3kb\ps pr klient når det overstiger 10klienter . . , en venn av meg har hatt problemer med flytting av linje , noe som har ført til store forsinkelser i hans liv :roll: hehe .. og når han endelig fikk linja , ble det bare ADSL og ikke SDSL <-! enda en nedtur , både for meg og for han

#31327  av angrykid

Oh my god, denne posten er gammel! :D Det så jo ikke jeg.. hehe.. rart at det er det samme problemet som oppstår nå, siden bluecom faktisk har problemer med en router i oslo disse dager..

må nå le litt :D

#31333  av MRQuoc

jeg humrer godt her :mrgreen: :wink:

#31335  av @lpher

My bad...burde ha varslet om at tråden var eldgammel :-)

@lpher