TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Peugeot 206 sivilpurk i Trondheim

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#20686  av chris

CelicaTurbo skrev:jeg synes det er forbausende at de kunne designe en bil med vingeprofil og tro at de kunne komme unna med det? Viser jo bare hvor mye design har å si mot funksjon, kan vel anta at noen ingeniører inne utviklingen av bilen advarte mot resultatet av en slik profil? Nå fikset de det allikevel etter en liten stund ved å klistre en liten spoiler bakpå der, men det er vel ikke uten grunn at Porsche 911 har en SVÆR spoiler bakpå der for å bryte den profilen.. De første TT'ene skapte jo løft i høyere hastigheter, og eiere rapporterte til dels skremmende oppførsel i relativt lave hastigheter (for å være autobahn ihvertfall)..
Hihi :D De ønsker vel å være den første bilen som flyr :mrgreen:

Men ja, du har rett i det. Er ikke uten grunn at Porsche stiller med enorme brett bakpå.
Jeg synes også at Audi TT er direkte stygg, og vanskelig å skille fra den like stygge VW Beetle :P

#20721  av sindrejl

Hihi ligner utrolig på beetle ja. så to Beetle som kjørte etter hverandre en dag her, når jeg kikket nærmere fant jeg ut at den ene var en tt.. KLISS like! :D

#20729  av CelicaTurbo

hehe, dama kjøpte en pute til en av hennes venninners sønner, gutt på 4 år. Puten var formet som en bil og det var da en glidelås slik at han kunne f.eks. legge pysjen sin inni der.. Jeg og dama er fremdeles ikke enig i om det er en TT eller en New Beetle den puten der skal forestille :D