Michael Schumacher hadde ikke trengt å fullføre for å vinne sammenlagt når Rubens vant. Hadde derimot Kimmi vunnet måtte han ha 1 poeng (dvs 8. plass) for å komme likt, og siden Schumacher har flere seire ville han ha vunnet.
Når det gjelder episoden når Ralph var uheldig å snurret så er jo det bare en racing incident, så syns det er feil å tildele skyld her. Må i samme omgang si at jeg syns det var galt å gi Montoya straff i forrige runde for noe av det lignende. Begynner man å straffe alle slike ting blir det jo ingen spektakulære forbikjøringer lenger, og det ønsker man vel ikke?
At han byttet spor 2 ganger er jeg vel også usikker på, selv om TV2-kommentatorene sa det. De sier jo så mye annet som ikke stemmer i løpet av et løp. Men klart, nå syns jeg det var bra at Schumacher vant sammenlagt. Han er en dyktig sjåfør, og det å vinne VM 6 ganger tror jeg ikke bare er tilfeldig. Men klart, den gangen han prøvde å kjøre Villenueve av banen for mange mange år siden sitter vel igjen hos mange.
Men etter Ferrari så er jo selvsagt Toyota mine favoritter da