TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Endelig. ferdig satt pÃ¥ styling og lakkert(bilder)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#178492  av aneriks

jeg er enig med de fleste her om at det var en stilig farge, men vinge må være på!

#178511  av cappuccino

hmm. tror ikke det er noe golf farge nei. må sees i sola da. er lilla med blå pærlemor med røde korn i :)

Her er noen bilder med vingen på :)
Vedlegg
IMG_2659.jpg
IMG_2659.jpg (118.96 kiB) Vist 1453 ganger
IMG_2662.jpg
IMG_2662.jpg (119.82 kiB) Vist 1452 ganger
Her kommer mr2 merket litt bedre frem
Her kommer mr2 merket litt bedre frem
IMG_2660.jpg (87.64 kiB) Vist 1432 ganger

#178543  av sleeper

fint fargevalg ja-...

#178559  av Pitchyou

denne her ble jo sykt fin=)

liker veilside stylingen godt!

hvordan var passformen?

#178687  av Biggen

Sinsykt bra....!!! Stående applaus..... :D

#178724  av cappuccino

Andread skrev:denne her ble jo sykt fin=)

liker veilside stylingen godt!

hvordan var passformen?
Passformen var så der.
Fronten sto ut på begge sidene, men der var det bare å presse den inn til og feste på 2 press klyper. Etter noen dager da hadde den tilpasset seg ganske bra, og var bare å lage fester og skru den på.
Bakdelen passet egentlig rett på, ved å vie den ut og dra den på :P
Sideskjørtene passet ikke i det hele tatt, som du ser så er deler av sideskjørtene kuttet av og satt sammen med de originale luftinntakene, men den jobben gjorde lakkereren.

#178750  av Raze_r

blei bra det her ja!!!!! :shock:

#178761  av Torbiz

Nydelig bil :D

#178765  av toyota_mr2

syns bilden din ble sjikelig bra jeg

#178766  av kake

Så gjennomført ut den, så ut som et bra stykke lakkarbeid også. Den så veldig fin ut, selv om jeg ikke liker den fronten i det hele tatt :) Siden du nå har brukt xxx kr så burde du investere i noen nye baklykter/senterplate også. Rev1 grei'ene ser jo bare sørgelig ut når resten av bilen din ser slik ut! :)

#178776  av Magne

Den stylingen og lakkjobben der fortjener noen feite 18" med stor crom kant, og noen nye Rev 4 baklykter!

Er ellers ikke så veldig fan av dette kittet. Men få satt på noen svære 18"s som fyller helt ut og noen nye lykter så er denne bilen helt rå! :D

#179186  av |plumbo

cappuccino skrev:hmm. tror ikke det er noe golf farge nei. må sees i sola da. er lilla med blå pærlemor med røde korn i :)

Her er noen bilder med vingen på :)
oki skjønner :)

#179200  av Magne

cappuccino skrev:18"...
Nye baklykter...
eksos...
blir fattig jeg nå :|
har vel store planer om å kjøpe baklykter nå også.. tenkt mye på de her..
http://www.revision6.com/forms/Product.aspx?ID=299

Tror dere de vil passe til resten av bilen ?
Jeg har sett litt på Rev6 baklyktene selv. Men klarer ikke helt bestemme meg om det ser bra ut eller ikke... Tror det kommer mye an på resten av bilen. Styling og fargevalg.

Personlig ville jeg gått for originale Rev4 baklykter.

#183799  av Kjelliken

8) liker best de 94+ bak lyktene jeg som markus har . Men allikevel litt greit og se andre ting også ikke bare at alle går over til de jeg liker best. blir helt sikkert bra det der også. fet bil forresten. likte den mr2 logoen i fronten der.... :wink: