@lpher skrev:Svarte... må selge jeg nå dadarris2k skrev:Jeg bor i TrondheimAhh...hadde en følelse av det ja!
larspronne skrev:noen som vet hva ligger prisen på selve reg reimen, og hva er total kostnad på hele servicen?Han som jeg kjøpte bilen av hadde nettopp tatt hovedservise og satt igjen med en regning på 10.000kr. Syntes det hørtes litt mye ut. Mulig han hadde byttet noe dyt på den da, men vet ikke.
takker!
KK-ma70 skrev:Pfft...SÃ¥ ille er det ikke
Svarte... må selge jeg nå daEr jo snart flere IS enn Avensis...
@lpher skrev:Det er vel snart flere supra enn det er lexus så.... *mobb, mobb*KK-ma70 skrev:Pfft...Så ille er det ikke
Ille er det når man kjøper seg Audi A4 eller BMW320 i håp å få lov til å være alene om å ha det!: D
Foresten...kom denne utallelsen fra mannen som har en Lexus og en Supra...i TILLEGG til en konebil!
@lpher skrev:Er iallefall kommet 4eller 5nye IS til byen etter at jeg kjøpte + 2stk MK3 Supra... Er ikke så mye i forhold til andre merker men...KK-ma70 skrev:Pfft...Så ille er det ikke
Ille er det når man kjøper seg Audi A4 eller BMW320 i håp å få lov til å være alene om å ha det!: D
Foresten...kom denne utallelsen fra mannen som har en Lexus og en Supra...i TILLEGG til en konebil!