TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vurderer Ã¥ kjøpe IS200

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus

#178071  av @lpher

Er det lov å spørr om hvor i landet denne doningen havner da? :)

#178073  av darris2k

Jeg bor i Trondheim. Kommer vell innom å handler anlegg etter vert som økonomien har kommet seg opp igjen. Blakker meg heeelt nå :)
Sist redigert av darris2k den 03 jun 2006 12:06, redigert 1 gang totalt.

#178075  av @lpher

darris2k skrev:Jeg bor i Trondheim :)
Ahh...hadde en følelse av det ja! :D

#178099  av KK-ma70

@lpher skrev:
darris2k skrev:Jeg bor i Trondheim :)
Ahh...hadde en følelse av det ja! :D
Svarte... må selge jeg nå da :roll: Er jo snart flere IS enn Avensis...

#178100  av KK-ma70

larspronne skrev:noen som vet hva ligger prisen på selve reg reimen, og hva er total kostnad på hele servicen?

takker!
Han som jeg kjøpte bilen av hadde nettopp tatt hovedservise og satt igjen med en regning på 10.000kr. Syntes det hørtes litt mye ut. Mulig han hadde byttet noe dyt på den da, men vet ikke.

Hadde selv min på mellomservise og betalte 2000kr på Hell Bil(litt rabatt)

#178114  av darris2k

Huff. Sjekka netopp i brønnøysund registrene for å se om det var noen heftelser på bilen... å ja, "pant i motorvogn"
Det er dnbnor finnans som eier heftelsen. Den har en verdi på underkant av 300k.

Men,skal prate litt med banken på tirsdagen, å høre om de kan sette ned verdien til det jeg må gi for bilen, for da kan jeg betale direkte til dem.
(Vart litt komplisert forklart)
Vet om noen som har gjort sånt før, så det er vertfall mulig. Men, får vell vite det på tirsdagen da bankene åpner igjen.Hmm :roll:

#178132  av @lpher

KK-ma70 skrev:
Pfft...Så ille er det ikke :) Ille er det når man kjøper seg Audi A4 eller BMW320 i håp å få lov til å være alene om å ha det!: D

Foresten...kom denne utallelsen fra mannen som har en Lexus og en Supra...i TILLEGG til en konebil! :D

#178177  av celicat23

@lpher skrev:
KK-ma70 skrev:
Pfft...Så ille er det ikke :) Ille er det når man kjøper seg Audi A4 eller BMW320 i håp å få lov til å være alene om å ha det!: D

Foresten...kom denne utallelsen fra mannen som har en Lexus og en Supra...i TILLEGG til en konebil! :D
Det er vel snart flere supra enn det er lexus så.... *mobb, mobb* :D

#178443  av Syns

Synes ikke jeg treffer IS'er så ofte jeg. Digg å ha en bil ikke alle andre har 8)

#178449  av @lpher

celicat23 skrev:
Det er vel snart flere supra enn det er lexus så.... *mobb, mobb* :D
Ikke se på meg...har vært "alene" lenge nok jeg :D ...greit med litt selskap etterhvert :wink:

#178452  av darris2k

Vill vell ikke påstå at det er overflod av værken supra eller IS i trondheim ;P

#178456  av @lpher

darris2k skrev:Vill vell ikke påstå at det er overflod av værken supra eller IS i trondheim ;P
Enig :)

#178494  av dca

er egentlig uvanlig mye is her da egentlig..! hvis det kommer en ny en nå + at en kompis av meg kjøpte seg en for ca 1mnd siden...han bor i soknedal da men...er en blå en forresten! :)

#178504  av darris2k

Spent nå ja. I morgen får jeg vite hva det blir til. Fant noe greier på sidene til Dnb (banken jeg bruker), og der sto det at de tok på seg ansvar for å fjerne heftelser og sånt, men får vell vite i morgen ;)

#178532  av KK-ma70

@lpher skrev:
KK-ma70 skrev:

Er iallefall kommet 4eller 5nye IS til byen etter at jeg kjøpte + 2stk MK3 Supra... Er ikke så mye i forhold til andre merker men...
Den "konebilen" har iallefall ikke jeg noe med å gjøre :D