TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2'er utenfor vikingskipet?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#166847  av Lilli

Okey..med fare for å virke som en komplett idiot...tg er det da samme som de kaller LAN her oppe(men i større forhold)? :roll:

#166848  av sindrejl

Lilli skrev:Okey..med fare for å virke som en komplett idiot...tg er det da samme som de kaller LAN her oppe(men i større forhold)? :roll:
mersom ja.. det er egentlig et "dataparty" :P Med konserter og flust av konkurranser osv.. alltid noe å finne på om du ikke gidder nerde :)

#166849  av Hyperion

Lilli skrev:Okey..med fare for å virke som en komplett idiot...tg er det da samme som de kaller LAN her oppe(men i større forhold)? :roll:
LAN er at alle maskinene er koblet sammen, men siden TG er så stort (5500 maskiner), så skal det veldig mye til å få til det, derfor er det delt opp i mange "småLAN"... Ergo er det LAN på TG, men TG er ikke et LAN, det er et data-arrangement :)

#166870  av Lilli

Takk for oppklaringen...
(var ikke så dum likavel) :wink:

#167292  av Ivar

Den svarte mr2en er min. :)
Å holde bilen ren ble ikke prioritert i påsken.
Snart skal sommerfelgene på! :wink:

#167320  av sindrejl

Ivar skrev:Den svarte mr2en er min. :)
Å holde bilen ren ble ikke prioritert i påsken.
Snart skal sommerfelgene på! :wink:
bare det å ha ren bil etter å passert gjørmehølet utenfor vikingskipet er et mirakel .. så du er unnskyldt :P

#167547  av |plumbo

Satt i crew området jeg :) var securety i år ;)