sleeper skrev:
det er en jobb jeg ikke hadde orket! hadde blitt sur på de jerg!
Veldig vanlig det der gitt... jobber man litt som datateknikker så er det dømt at man møter noen slike. Det er en del av jobben gitt.
Man kan ikke si at de er uvitende/dum heller. Til tross for at man har kjempe lyst!!!
Har et reelt eksempel:
Kunden klaget på at pc'en ikke fungerte... tok den med tilbake... så fungerte jo den. Gang etter gang...
Første gang: Så har kunden har klart å ødelagt et stykk tastatur(pinne i kontakten var helt fucka etter at kunden har brukt mye makt.. og ødelagt de) Kunden nektet på at det var henne.
Andre gang: Hadde hun glømt å sette i strømkontakten i skjermen.
Hadde henne på telefon support.
Tredje gang:
Internett problemer... vi hadde konfiguret alt slik at det var klart til montering. Moteringsanvisning lå i pakken. Men det gikk jo ikke så kunden kom tilbake med pc'en en tredje gang.
Så neste gang jeg møtte kunden så var hun illsint som alltid... og ropte ut. Hva er det som er galt med pc'en min da for faen?!?!
Rolig svar fra meg: Det er ingen feil med pc'en din, hver gang jeg har montert den så har den fungert (borsjett fra den gangen du leverte ødelagt tastatur da)
Så da tror jeg grunnen til at DU ikke får den til å fungere... er en faktor som JEG ikke har kontroll på...... siden den har bestandig fungert her og peker på den fungerende pc'en
*så ble det stille lenge*
(Tror hun forsto det gitt fordi deretter spurte hun om det var noen som kunne montere den for henne mot utlegg... det gjorde hun faktisk vennlig også..)