TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mat-tips til de som sparer penger til bildeler?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#163790  av sleeper

FireWalk skrev:
sleeper skrev:koster vel nesten 2kr egget nåom dagen... så da blir det 1kr for et halvt ett! :D :wink:

men det største problemet mitt er at dama NEKTER og leve på 10kr middager bare for at jeg skal kjøpe bildeler! :shock: rart det der! :roll:
Har du DAME?? da er det jo ikke rart du ikke har råd til egg! Det er jo den største utgiften du kan ha bortsett fra bilen! :lol: Slå opp med dama og spis egg med god samvittighet! hehe..
går faktisk ganske greit! hu jobber og betaler mar selv... og er alergisk mot alt som heter smykker så det slipper jeg og handle!
og en blomst 1 gang i halvåret er ikke så gæli! :D

#163791  av sleeper

stokness skrev:Folkens!!

Hva med middag hos svigermor!!!!! :shock:

( side 8 i kokeboka vår ) :wink:

Blir kansje litt lei av den i lengden, men absolut rimelig!!!
( Pris : avhengig av avstand. )
faktisk helt gratis for meg.. dama har firmabil og da slipper jeg og batele noe bensin! :D

#163801  av VeilSide

Jeg har aldri spart så mye penger nå som jeg gjor etter jeg fikk dame. Middagene koster noen få tiere og jeg føler at vi spiser skikkelig god mat hver dag.

Men når en skal spare penger til bildeler så er nok den beste veien å kutte ned på godterier, øl og røyk. Kutta ut alt det der i 6 måneder og det funka fint som faen :D

#163818  av sleeper

funker bra og roe ned drekkinga en del! blåser fort en høvding på en kveld ut med øl taxi osv!

#163832  av Turbotrille

Hvis vi ikke sparer så altfor mye på middagen, men heller tar det igjen i forkost og lunsj da, som jo også er store utgifter, så er det helt genialt med en dobbel pakke med knekkebrød, ca 12kr og 500g med hvitost, da har du både frokost og lunsj i ca 2 uker, selv om osten kan koste endel da..
Jeg føler jeg sparer ganske mye på den måten. :)

Også kjøper damen middagene... ;)

#163835  av jonny on the spot

på med våtdrakten, hoppe i havet, spenne harpunen, ha en god dose tålmodighet, trekke pusten dugelig, dykk ned, skyt fisk(alt etter hva du finner), gå på land, saml sammen rekved, tenn med en fyrstikk og vips du har et så og si gratis måltid(fyrstikker er jælla billig i 10pk) :lol:

#163843  av sleeper

mye koster det og fylle tanken med luft da?

#163847  av jonny on the spot

sleeper skrev:mye koster det og fylle tanken med luft da?
driver med fridykking jeg, klarer å gå ned ca 20 meter, men da er det et helvete for min del å komme seg opp igjen :wink:

#163852  av sleeper

pokker ta da! greier du og dykke 20 meter uten luft?
sliter når jeg kommer på 4 meter med det helvettes trykket jeg! hvordan greier du det?

#163856  av jonny on the spot

utligne trykket er en STOR fordel, bare å holde forran nesen og blåse til du kjenner det ''sprekker''

#163859  av sleeper

når du er under vann?

#163862  av jonny on the spot

bingo. utligne hele veien ned 8)

#163892  av perchr

hah, blir faktisk sulten av å tråden her :lol:

#163893  av sleeper

perchr skrev:hah, blir faktisk sulten av å tråden her :lol:
så da har vi funnet ut at og lese denne tråden her IKKE er noe godt sparetips! (men du kan jo lage deg billig mat da!)

#163912  av Andreazz

....
Vedlegg
meal.JPG
meal.JPG (26.06 kiB) Vist 262 ganger