TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Har giftet meg :)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#162984  av FireFox

Grattis ja :)

#162987  av sindrejl

Gratulere så meget! :D

#163128  av elino

Gratulerer :D

Men slutte å bruke alle pengene på bil :?: Har selv vært gift i snart 8år og det har jeg ennå ikke sett noe til ihvertfall... :D :wink:

#163129  av Goose

elino skrev:Gratulerer :D

Men slutte å bruke alle pengene på bil :?: Har selv vært gift i snart 8år og det har jeg ennå ikke sett noe til ihvertfall... :D :wink:
Jo sant det, men jeg planlegger bytte bil til neste år og så er jeg i gang med planlegging av hus bygging. Da trenger jeg penger.
Venter bare 2 år slik at jeg blir ferdig med bygg studier og kan få meg jobb, da skal det bygges. :)

Takker alle for gratulasjoner:) Hyggelig det:)

#163135  av elino

Goose skrev:
elino skrev:Gratulerer :D

Jo sant det, men jeg planlegger bytte bil til neste år og så er jeg i gang med planlegging av hus bygging. Da trenger jeg penger.
Venter bare 2 år slik at jeg blir ferdig med bygg studier og kan få meg jobb, da skal det bygges. :)

Takker alle for gratulasjoner:) Hyggelig det:)
Høres fornuftig ut... :wink: jeg godtar nok litt mer enn normalt også fordi vi deler interessen for bil :D

#163360  av 2000celica

Gratulerer så mye , og lykke til :D

#163422  av jumbo

Grattis :D

#163898  av Goose

cameleon: skla ikke skille meg jeg ;)

Og det med bilen er bare en liten "seier" til dama

Vi ble enige om å kjøpe spliter ny corolla når den kommer i sitt neste utgave.

Og det finnes ikke mange corollaer i Norge som komemr til å kjøre på lavprofildekk, med vinge bak og sotet ruter. :lol: