Jepp.. det er desverre mange relativt "unge" politifolk her. Og de er vel ute etter å vise seg litt mer enn hva gamlingene er. F.eks så var det en som stakk av fra en fartskontroll for litt siden. Ikke mindre enn 20 (!!!!!) politibiler ble satt inn i jakten for å ta han! De sperret av et område bestående av rundt 2000 inbyggere. Alle veier inn og ut ble stengt. De stod og sjekket alle biler som skulle passere. Dette foregikk over 6 timer intil vedkommende ble pågrepet.
Det sier vel sitt om hvor lite de egentlig har å gjøre
skulle tro det var NOKAS ranerene de var ute etter vet du
Tror Ålesund må være en av de få byene som har litt for MYE politi.. Mens komunene rundt sliter med det motsatte.
Har hørt mange historier om folk som har vært ute og kjørt for så å bli stoppet. De har da ikke hatt med seg førerkortet, men har sluppet unna bot på 500 kr. Mange slike lignende tilfeller. Personlig har jeg aldri truffet på noen "positive" erfaringer enda, men håper at mitt eventuelle neste møte blir av en mer positiv art.
politifolk er jo tross alt mennesker de og.
Det sier vel sitt om hvor lite de egentlig har å gjøre

Tror Ålesund må være en av de få byene som har litt for MYE politi.. Mens komunene rundt sliter med det motsatte.
Har hørt mange historier om folk som har vært ute og kjørt for så å bli stoppet. De har da ikke hatt med seg førerkortet, men har sluppet unna bot på 500 kr. Mange slike lignende tilfeller. Personlig har jeg aldri truffet på noen "positive" erfaringer enda, men håper at mitt eventuelle neste møte blir av en mer positiv art.

- MR2 TURBO -