Beklagelig nok for han er jeg nesten en åpen type som deler mye med andre og regner med tillitt og støtte blant venner og dem jeg er rundt .. dermed ønsker jeg å ha dette brevet åpent .. denne er produsert på
http://www.forbrukerradet.no , der det finnes mye hjelp og få for de som senere kommer til samme bommen som meg , eller lignende der får du hjelp til ALT , og jeg anbefaler dere alle å bli godt kjent med nettsidene, for jeg tror det blir ganske nyttig en gang i fremtiden for alle..
dette er brevet som nå finnes i Wordfil og PDF, den skal postes imorgen kveld hvis vedkommende ikke ringer meg i løpet av morgen dagen.
::
Quoc
Bråtan
3022 Drammen Drammen, 17.09.2003
navn
Åkerholtbakkene
3090
Klage på kjøp av MR2 MK1, kjøpt 5-09-2003
Viser til ovennevnte kjøp, og vil i den forbindelse fremsette følgende reklamasjon.
Etter min mening er varen mangelfull. Dette vil jeg begrunne på følgende måte: I følge annonsen jeg så , var varen uten rust og strøken. vel , som nevnt over telefon 16-09-2003 med selgerens mor , Lise , ville jeg komme med en løsning. jeg har blitt forevist overflate- og lakk-rust .. disse rust typene er enkelt å vedlikeholde .. og noe jeg har akseptert siden bilen tross alt er 17 år gammel.Jeg har vært på "Pers sveis og mekanisk" som utfører rust og karosseriskader på biler, etter forespørsel fra Lise om jeg kunne dra til verksted og få en til å befare. Det er lite rust men alvorlig!! dette var ikke overflate eller lakkrust som kunne børstes vekk med hjelp av håndkraft , men gjennomgående på flere steder i gulvet!! og skjermkantene .. befaringen sier mellom 7000,- og 10 000,- + lakkering på bakskjermene .. altså rusten var mer enn overflaterust som selgeren nevnte. prisen av befaringen er ikke fast satt, men er til pekepinn på hvor mye det koster.. dette er heller ikke merkeverksted. som da hadde vært betraktelig mye dyrere. Motoren har en oljelekkasje, noe som jeg mener ikke skal være der på en nyoverhalt motor.. spesielt når jeg har kjørt og behandlet den nye motoren som selgeren ba meg gjøre. jeg har ønske om å ha den på verksted, noe jeg ikke har gjort enda , men skal for å få en befaring på lekkasjen. Bilen var ikke strøken som annonsen som er i vedlegget tilsier og har knust drømmen min.
På bakgrunn av dette krever jeg at dere utbedrer mangelen så snart som mulig, og uten kostnad for meg. Dersom utbedringen tar mer enn en uke gjør jeg oppmerksom på at jeg krever lånegjenstand i den tiden jeg blir avskåret fra å bruke varen.
Jeg ber om at dere tar stilling til reklamasjonen min så snart som mulig, og at dere gir en tilbakemelding innen 14 dager fra dags dato. Dersom jeg ikke skulle høre fra dere, eller motta en tilbakemelding jeg ikke kan akseptere innen fristen, vil saken bli vurdert oversendt til Forbrukerrådet eller Forliksrådet for videre behandling.
Hilsen
Quoc
Antall vedlegg: 1
ser at det er noe skrivefeil der..

får rette det opp før jeg sender det..