TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Radiostyrte biler?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#155511  av arctic_celi

Anders gullstein skrev:Jeg bestiller en masse ifra Japan. 1/3 av norsk pris, pålitelig, rask levering på døra, og nedskrevet verdi på pakken for å slippe toll.

http://www.rainbowten.co.jp/
Prøver å finne en Toyota Celica MK7 der.... men er ikke akkurat enkelt å vite hva man kjøper når det er kun tekst? :-(

#155514  av Th4 Ghost

oh prisen står i YEN :P menne, yen er nesten det samme som dollar, bare å ta bort to nuller ;)

#155557  av sindrejl

Th4 Ghost skrev:oh prisen står i YEN :P menne, yen er nesten det samme som dollar, bare å ta bort to nuller ;)
er så enkelt som å gå på google.no og skrive 2632 YEN in NOK så oversetter den

#155720  av Anders gullstein

arctic_celi skrev:
Anders gullstein skrev:Jeg bestiller en masse ifra Japan. 1/3 av norsk pris, pålitelig, rask levering på døra, og nedskrevet verdi på pakken for å slippe toll.

http://www.rainbowten.co.jp/
Prøver å finne en Toyota Celica MK7 der.... men er ikke akkurat enkelt å vite hva man kjøper når det er kun tekst? :-(
Må bruke hjemmesidene/katalogene til de forskjellige produsentene. Vet Tamiya har en mk7 Celica til deg. Kan hende den står på lista der. Isåfall er den ikke dyr. Trenger litt optiondeler for å bli bra da, slikt som kulelagre og noen gromme støtdempere.

#155822  av chris

nlight skrev:Bilde
Jesus Christ!! Haha! Noe av det sykeste jeg har sett :D :D :D

#155857  av sw20

her er min en savage 25 den har 4,1ccm motor som jeg kan dra opp mot 30ooorpm 8)

Akkurst ferdiglakka nytt caross! :twisted:
Vedlegg
wrangler.JPG
wrangler.JPG (61.85 kiB) Vist 372 ganger
dirty2.JPG
dirty2.JPG (48.13 kiB) Vist 371 ganger

#155909  av lasserj

tøffe biler, hva koster en slik "mud-racer"??
fjærnstyrte biler var det morsomste jeg viste da jeg var guttepjokk :D

#155966  av ST182

Min 4x4 sintech-bil.. Bilen ser helt forferdelig ut av den enkle grunn at jeg bruker mer tid på å kjøre enn å pusle med den :wink:
Brukte den sist på isen, med hjemmelagde "ispigg" dekk. Gamle nedslitte dekk pepret med korte (men utrolig spisse) Grabber-skruer. Satt godt på isen gitt. :wink:

Må vel få byttet fjærer og få lakka karosseriet på nytt igjen snart. :oops:
Vedlegg
DSC01279 (Medium).JPG
DSC01279 (Medium).JPG (79.6 kiB) Vist 130 ganger
DSC01282 (Medium).JPG
DSC01282 (Medium).JPG (77.06 kiB) Vist 131 ganger