TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Solgt Celica'n min:( Og nÃ¥ har den nye eieren knust den;(

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#154024  av Rømmling

jeg starta med celica på den ferske lappen i høst jeg å men der har ikke en ripe etter min kjøring.
vis man er litt glad i bilen så klarer man å kjøre uten å krasje.(bank i bordet)

#154028  av sindrejl

Rømmling skrev:jeg starta med celica på den ferske lappen i høst jeg å men der har ikke en ripe etter min kjøring.
vis man er litt glad i bilen så klarer man å kjøre uten å krasje.(bank i bordet)
joda, men kan love deg det er stor forskjell på turbo og 4wd.. kan man ikke kjøre er ikke 4wd det første man bør kjøre på vinterføre ;)

#154029  av TheStig

sindrejl skrev:
Rømmling skrev:jeg starta med celica på den ferske lappen i høst jeg å men der har ikke en ripe etter min kjøring.
joda, men kan love deg det er stor forskjell på turbo og 4wd.. kan man ikke kjøre er ikke 4wd det første man bør kjøre på vinterføre ;)
nåh, dette var da en vanlig 2.0 gti

#154030  av sindrejl

TheStig skrev:
sindrejl skrev:
nåh, dette var da en vanlig 2.0 gti
åh.. trodde det var gt4 jeg :) Enda værre da da :D

#154031  av celicat23

Kræsja bilen ?!? IDIOT!!!

#154033  av TheStig

alle kan være uheldig uansett alder og erfaring

Lignet veldig på autovern skade det der ...

Og btw kjipern for han som krasjet som nå kanskje leser denne tråden.. God start på et forum.. menmen

#154037  av GT4 CS

Ingen sår i stoltheten , ingen erfaring :lol:
Øvelse gjør mester, trenger ikke kjørt gris for og få til det der da, men uansett synd, bilen var en perle for øyet og se på, og nye eieren er sikkert ikke den gladeste gutten i gata lenger heller. Helt enig i at det ser ut som autovern skade, har selv klippa vaiere på E6, og de river bilen i biter :oops: Heldigvis var det tjeneste bilen som tok den støyten og ikke min egen, men sånn går det da man pluttselig må ta unnamanøver mens man sitter og gommler melkesjokolade og digger black sabbat på HØYT lydnivå.

#154041  av memo

alltid like moro å lese kritikken her etter noen har kræsja :lol: :lol: :lol: :lol:

"ALLE ER IDIOTER!!! INGEN KAN KJØRE!!! HAN VAR SIKKERT FULL NÅR HAN KJØRTE!!! OMGOMG HAN GIKK PÅ STOFF!!!"

jeg gleder meg så jæææævli til en av de kjente kritikerne her smadrer et autovern eller en annen bil 8) :lol: :lol: 8)

#154043  av sigheri

Synd det der Lars..... Dakar celicaen.

Hvordan var det med forsikring? Hadde han tegna egen?

#154047  av cameleon

Eneste jeg synes er litt synd i mange tilfeller, er at så unge sjåfører kjøper seg slike biler. Ikke at en slik bil har så forbanna mye pulver under pansere, men alikevel så er det mye lettere å skal kjøre fort i en slik bil, enn en tilsvarende volvo med like mye hk. Bare for å sette det litt på spissen.

Er jo helt klart kjipt å se bilen sin herpa etter såkort tid, men er som sagt du som solgte den til han og er dermed hans bil hehe. Sånn er det bare og shit happens. :wink:

#154048  av sindrejl

memo skrev:alltid like moro å lese kritikken her etter noen har kræsja :lol: :lol: :lol: :lol:

"ALLE ER IDIOTER!!! INGEN KAN KJØRE!!! HAN VAR SIKKERT FULL NÅR HAN KJØRTE!!! OMGOMG HAN GIKK PÅ STOFF!!!"

jeg gleder meg så jæææævli til en av de kjente kritikerne her smadrer et autovern eller en annen bil 8) :lol: :lol: 8)
unnskyld meg, er du IDIOT!? GLEDER du deg til noen kræsjer og kanskje ødelegger sitt og andres liv?? Herregud for en tankegang! Skjerp deg!

#154056  av memo

sindrejl skrev:
memo skrev:alltid like moro å lese kritikken her etter noen har kræsja :lol: :lol: :lol: :lol:

unnskyld meg, er du IDIOT!? GLEDER du deg til noen kræsjer og kanskje ødelegger sitt og andres liv?? Herregud for en tankegang! Skjerp deg!
jeg GLEDER meg ja :lol: (har ikke nevnt noe som helst om andres liv, dette var snakk om bilskader din apekatt)

så får dere endelig skjønne at man ikke trenger være så idiot som dere tror alle som kræsjer er :lol:

#154060  av celicat23

Har kræsjet selv, og syns jeg var en krem idiot som gjorde det. Og syns han som har kræsja celica'n ikke er noe bedre. Sier ikke at jeg er noe bedre enn han, eller han er noe værre enn meg. Men han får tåle å høre såpass når han vraker den celica'n der.

Og...Forunderlig nok så har alle rett til en mening, selv om noen kverrulanter her inne må alltid fremme sine egene tanker og holdninger som de "korrekte", og alt annet som "feil".

Vært så mye bedre hvis folk kunne lære seg å si sin egen mening, uten å samtidig måtte rakke ned på alle andre sin.

#154063  av TheStig

celicat23 skrev:Har kræsjet selv, og syns jeg var en krem idiot som gjorde det. Og syns han som har kræsja celica'n ikke er noe bedre. Sier ikke at jeg er noe bedre enn han, eller han er noe værre enn meg. Men han får tåle å høre såpass når han vraker den celica'n der.

Og...Forunderlig nok så har alle rett til en mening, selv om noen kverrulanter her inne må alltid fremme sine egene tanker og holdninger som de "korrekte", og alt annet som "feil".

Vært så mye bedre hvis folk kunne lære seg å si sin egen mening, uten å samtidig måtte rakke ned på alle andre sin.
Pussig at du sier det der.. Lurer litt på en sak. Det er altså greit å ha meninger som raker ned på folk, men om man har meninger som raker ned på andres meninger så er det forferdelig?
Sist redigert av TheStig den 03 feb 2006 12:16, redigert 1 gang totalt.

#154064  av memo

celicat23 skrev:Har kræsjet selv, og syns jeg var en krem idiot som gjorde det. Og syns han som har kræsja celica'n ikke er noe bedre. Sier ikke at jeg er noe bedre enn han, eller han er noe værre enn meg. Men han får tåle å høre såpass når han vraker den celica'n der.

har dere ikke mulighet til å bruke hodet LITT selv engang?
jeg snakker generelt om div. kræsj som har skjedd som har blitt fortalt om her på forumet. ikke bare denne.

(og hvorfor er det så mye værre at en person har kræsja akkurat denne celicaen enn en annen bil? blir han mer idiot av det?)

før noen vet hva som har skjedd, før personen har fått sagt noe som helst, før han har fått forklare seg.. så er han allerede stemplet som svinkjører og totalt IDIOT som kunne FINNE PÅ å gjøre noe slikt.

let igjennom poster her på forumet.

for alt jeg veit var du idiot som kræsja, men det har vist seg flere ganger at det ikke har vært sjåføren sin feil her, og da er allerede skaden gjort når dere begynner å snakke piss før dere vet noe som helst om ulykken.

at folk her inne ikke kan holde kjeft og slutte å oppføre seg som gamle sutrekjærringer i en jævla syklubb forstår jeg faen meg ikke..

er det INGEN her som lærer av sine tidligere feil?!