celicat23 skrev:Har kræsjet selv, og syns jeg var en krem idiot som gjorde det. Og syns han som har kræsja celica'n ikke er noe bedre. Sier ikke at jeg er noe bedre enn han, eller han er noe værre enn meg. Men han får tåle å høre såpass når han vraker den celica'n der.
Og...Forunderlig nok så har alle rett til en mening, selv om noen kverrulanter her inne må alltid fremme sine egene tanker og holdninger som de "korrekte", og alt annet som "feil".
Vært så mye bedre hvis folk kunne lære seg å si sin egen mening, uten å samtidig måtte rakke ned på alle andre sin.
har dere ikke mulighet til å bruke hodet LITT selv engang?
jeg snakker
generelt om div. kræsj som har skjedd som har blitt fortalt om her på forumet. ikke bare denne.
(og hvorfor er det så mye værre at en person har kræsja akkurat denne celicaen enn en annen bil? blir han mer idiot av det?)
før noen vet hva som har skjedd, før personen har fått sagt noe som helst, før han har fått forklare seg.. så er han allerede stemplet som svinkjører og totalt IDIOT som kunne FINNE PÅ å gjøre noe slikt.
let igjennom poster her på forumet.
for alt jeg veit var du idiot som kræsja, men det har vist seg flere ganger at det ikke har vært sjåføren sin feil her, og da er allerede skaden gjort når dere begynner å snakke piss før dere vet noe som helst om ulykken.
at folk her inne ikke kan holde kjeft og slutte å oppføre seg som gamle sutrekjærringer i en jævla syklubb forstår jeg faen meg ikke..
er det INGEN her som lærer av sine tidligere feil?!