TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva ville DU ha valgt ?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#153604  av Larsen

Ville valgt supra eller NSX
NSX hvis du liker turtalsmaskin og
Supra hvis du liker turbo...

I Evoen blir du stemplet som krimminell så fort snuten ser deg...
Sist redigert av Larsen den 01 feb 2006 08:21, redigert 1 gang totalt.

#153624  av VeilSide

Ta å slå av en prat med Per Christian Thaulow. Han kjenner til masse artige saker rundtomkring som kanskje passer til deg?

Han driver http://www.need4speed.no. Vist du snakker med ham så må du hilse fra meg ;)

#153630  av Hyperion

Selv ville jeg nok valgt en Evo utifra de du har satt opp. Mye motor og 4wd. Skal mye til om ikke min neste bil blir en Evo, med mindre Toyota kommer med noe friskt noe. Jeg har helt forelsket meg i min st205 og må si at fremtidsplanene mine vedrørende bil involverer mye motor og definitv 4wd :)

#153631  av @lpher

Larsen skrev:Ville valgt supra eller NSX
NSX hvis du liker turtalsmaskin og
Supra hvis du likker turbo...
"What he said" :)

Eneste som kanskje er litt kjipt er at designet på NSX'en begynner å bli litt utdatert etterhhvert...litt kantene på en 80'talls måte liksom...noe som jeg tror ikke vil ramme Supran på overskuelig fremtid :) ...også er 2+2 seter bittelittegranne mer anvendelig enn bare 2-seter da :D

#153635  av sindrejl

tror jeg ville valgt en bil som ingen har nevnt ennå.. Nissan 350z :)

#153638  av Zepticon

Hadde nok blitt en heftig Supra på meg gitt :D
Targatak og Twinturbo fra middelhavet med lav kilometer og aldri vinterkjørt :D
Så tectylbehandlet og tatt skikkelig vare på den her i Norge :)

#153652  av sindrejl

RedCelica skrev:
sindrejl skrev:tror jeg ville valgt en bil som ingen har nevnt ennå.. Nissan 350z :)
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... sc&start=0

Post nummer 3. :wink:
oi jeg er blind :oops:

#153655  av Andreazz

Hvorfor ikke prøve en amerikansk en? Eller det er jo egentlig en Australsk Omega Coupe da (Holden Monaro)..
Et par år gammle slike går for mellom 20-30K dollar i USA, ferdi regget i Norge ca.500-600K NOK.
Da for man riktig nok en bil med teknologi fra steinalderen, men 5,7 liters LS1 V8 og T56 6trinns manuel (fra corvette) funker :)
Interiøret er også fett!
Pr. dags dato tror jeg ikke det er noen slike i Norge??
Under navnet Holden Monaro har denne bilen kult-status "down under" og utbudet av trimming og styling deler er ganske stort 8) Dette er en av få biler Jerremy Clarkson direkte har falt pladask for, han beskyllte GM for å ha konstruert bilen nettopp for han..
Vedlegg
Pontiac GTO.jpg
Pontiac GTO.jpg (43.51 kiB) Vist 991 ganger
Sist redigert av Andreazz den 01 feb 2006 11:57, redigert 1 gang totalt.

#153657  av sindrejl

ah.. digger Monaro :D Eneste skropeln jeg liker

#153659  av CelicaTurbo

ingen som har foreslått RX8 her? For min del er det en bra kandidat, men ikke spesiellt praktisk hverken med tanke på passasjerer eller vinter, da ville jeg heller valgt Evo som den rake motsetning :)

#153662  av celica4ever

Jeg syns du burde satse på Nsx en , men det er kanskje ikke noe vinterbil :? Den vekker hvertfall noe synsykt oppmerksomhet :D

Ellers hadde jeg gått for lotusen, det er jo ikke mange av dem og er stilig bil !!

#153663  av celica4ever

Jeg syns du burde satse på Nsx en , men det er kanskje ikke noe vinterbil :? Den vekker hvertfall noe synsykt oppmerksomhet :D

Ellers hadde jeg gått for lotusen, det er jo ikke mange av dem og er stilig bil !!