TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ny familiebil

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#148554  av TOYPARTS

Begge er 260hk, jeg mener at innsuget er likt som 3gen, (nesten100%) men høyere kompresjon samt at den varver en del mer, og ikke minst er den myyyye kvikkere enn en 3gen.

den blir nok med avensis merker på ja, er nok en og annen cossie og civic som kommer til å gå på en smell vil jeg tro :wink: skal iallefall bli ustyrtelig morsomt når den kommer til landet.

#148557  av @lpher

Zepticon skrev:FÃ¥r du dem i sedan?
GT-T finnes bare som stv så vidt jeg husker ihvertfall :)

#148566  av ST205RR

Morten skrev:
BrennaRacing skrev:Aha!! Er det like mange hk som i 3 gen (245?)
Nix, noe mer! :wink: (260ps og 4wd)
har heller aldri sett en slik, men lest en del på nettet om di og mener å huska at:

caldina st215 har 255ps (slik som toyparts skal hente)
caldina st246 har 260ps

men dette er ps og ikke hk og med japansk bensin/oktan

celica st205 blir oppført med ca 250ps i japan og disse har 242hk i di fleste andre land :roll:

ja ja var det noen som skulle være først i norge med et slikt prosjekt måtte det jo være deg 8) 8) 8)
har du flere bilder an den fete familie raceren??

#148569  av Andreazz

PS og HK er jo det samme?
PS= Pherd-Sterken = Heste-Kraft på tysk..

#148592  av sleeper

Andreazz skrev:PS og HK er jo det samme?
det er ikke heeeeelt det samme! PS er noe mindre en en hk! (små hester til små menesker! :wink: )

#148609  av TOYPARTS

300ZX skrev:Når kommer båten? Håper det fremdeles er snø på fjellet :lol: :lol:
hehe gjett om vi skal kose oss på vei hjem da hehe ligge kjempe bredt over alt hehe, betalingen blir registrert den 3/1 så da blir den kjørt på kaien.

#148619  av Mr2 Mk2

Må vel invitere meg selv på garasjebesøk når den er på plass 8) Kanksje noe for muttn og fattn,de har jo en lik avensis med over 300000 på tellern den også :wink: hadde vært noe annet enn den sneile turen Meg og Amund hadde i avensisen til rudskogen :roll:

#148624  av TOYPARTS

Jostein skrev:Må vel invitere meg selv på garasjebesøk når den er på plass 8) Kanksje noe for muttn og fattn,de har jo en lik avensis med over 300000 på tellern den også :wink: hadde vært noe annet enn den sneile turen Meg og Amund hadde i avensisen til rudskogen :roll:
Jepp det er sant, det jeg kan si med en gang er at det mekaniske er ikke spesielt mye jobb på, men når vi snakker elektrisk så blir det sinnsykt med jobb, snakket med rune om dette i dag, og han sa, minst 1uke med intens jobbing for å få dette opp å gå, og da snakker vi peng med en gang, ikke at han er dyr, men det blir så mye arbeid.

#148644  av Andreazz

sleeper skrev:
det er ikke heeeeelt det samme! PS er noe mindre en en hk! (små hester til små menesker! :wink: )
Er tyskerene så mye mindre en oss?

#148693  av sleeper

Andreazz skrev:
sleeper skrev:
Er tyskerene så mye mindre en oss?
tenkte mer på jappsene jeg da...:-)

#149088  av Kebab gud

Zepticon skrev:FÃ¥r du dem i sedan?
Fikk plutselig lyst på ny bil her :lol:
Caldina er bare stasjonsvogn..
og nyeste caldina er en helt egen modell

#149117  av sw20

skit feit bil!!!!!!!!!!!!!!

ta bort den (kufangeren ) så ser ingen at det ikkje er avensis.... hehe

skulla nesten satt på avensis merke bak også!

#149119  av TOYPARTS

den kommer til å se ut som en caldina, men med avensis merker og 2,0td merker.

#149122  av sw20

har vert inne på tanken om å bytte mr2en i en høyrestyrt toyota levin.. 93 mod
Vedlegg
93ae101_6.jpg
93ae101_6.jpg (17.17 kiB) Vist 813 ganger