Legg innLagt inn:22 des 2005 01:05
FireWalk skrev:Da er det vel værre med de som har orginal MR2 GTI med Turbo motor skulle en tro ?...Helt klart. Men man er da selvsagt lovlydig, og oppgir/får godkjent slike ombygginger, eller hva?

Toyota Sportscar - Owners Group Norway
http://ts-ogn.no/phpBB3/
FireWalk skrev:Da er det vel værre med de som har orginal MR2 GTI med Turbo motor skulle en tro ?...Helt klart. Men man er da selvsagt lovlydig, og oppgir/får godkjent slike ombygginger, eller hva?
maxgets skrev:Er da ikke værre enn å følge reglene eller ta straffen sin om man blir tatt =)Sant nok
Er du ikke villig til å bli tatt for noe så får du godkjenne det/betale med en gang så slipper du noe tull =)
Larsen skrev:Biler som er over 15 år og ikke importert er jo fri for avgifter da... så det kan faktisk gå ann å godkjene en gti med turbo motor uten mye bråk fra bt.sant det. Men nå er jo 100% av alle MR2 MK2 her i Norge Importert da, de fleste rundt 2000 ser det ut til... min er importert i 2003..
Master skrev: Rekk opp ei hånd de som har MR2 registrert i Norge før 1996?Ikke før '96, men midten av '98, så har 80% bruksfradrag, regnet på det før i år og på min bil blir det noe over 10.000,- i avgifter for å registrere med 245hk, da begynner det å bli interessant å godkjennedu er heldig
Master skrev:Go for itJa hadde det ikke vært en 30-40.000,- ekstra for motoren også skulle jeg gjort det jeg...
Larsen skrev:Biler som er over 15 år og ikke importert er jo fri for avgifter da... så det kan faktisk gå ann å godkjene en gti med turbo motor uten mye bråk fra bt.min er registrert og importert i 2005, så å godkjenne noen store mods vil koste meg en god del 100.000 mer ja.. derfor vil jeg nok ikke modde noe særlig motor