TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder til mobile telefoner ?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#14233  av MRQuoc

Tenkte du på at objektene er høyere på venstre side enn høyre?
det er vel ikke MIN feil at fotografen er skjeiv i trynet ??

:o :lol:

vel, jeg kan vri den litt

-EDIT-
eller finn en rettere horisontalt objektivt linje -bilde og past det inn her ;)

#14240  av chris

Tenkte mer at bilene stod i rett vinkel i forhold til kamera. Alf hadde et litt bedre bilde.. burde kanskje klippe bort litt asfalt da men.. ;)
Vedlegg
Aut_9262.jpg
Aut_9262.jpg (23.33 kiB) Vist 895 ganger

#14334  av MRQuoc

Ser man det , ser man det.. dere har alltid en reserve-fotograf med dere , ja :o

-EDIT-

Bilde

Dere skulle tatt bryet med å fjerne skiltene før dere tok bilde, hadde jeg sluppet å sitte å fjerne dem digitalt etterpå :o

#14345  av chris

MRQ skrev:Ser man det , ser man det.. dere har alltid en reserve-fotograf med dere , ja :o

-EDIT-

Bilde

Dere skulle tatt bryet med å fjerne skiltene før dere tok bilde, hadde jeg sluppet å sitte å fjerne dem digitalt etterpå :o
Fett!! der har vi jo logo og poster med en gang jo !!!

Fjerne skiltene du liksom :D

#14354  av MRQuoc

Den ble meget fin på telefonen min hvertfall :p .. så nå kan jeg bare sende over IR\BT, hvis jeg treffer noen med det samme og seff, med 64k pix telefon . elektronisk Flyers :p

#14369  av chris

MRQ skrev:Den ble meget fin på telefonen min hvertfall :p .. så nå kan jeg bare sende over IR\BT, hvis jeg treffer noen med det samme og seff, med 64k pix telefon . elektronisk Flyers :p
Jeg kunne tenkt meg å printa ut en sånn en i A4 jeg, i farger, og lagt i frontruta når vi har treff ;)
Får du laga en i A4 størrelse til meg, om du får originalstørrelsen på bildet? ;)

#14404  av MRQuoc

skal prøve.. rekker ikke nå,.. tar det i natt

#14425  av chris

MRQ skrev:skal prøve.. rekker ikke nå,.. tar det i natt
Har sendt deg bildet i originalsize i pm :)

#14474  av MRQuoc

Faen til svær bilde da!

-Edit-
jaja.. dette er hvertfall ett A4 ark, med 100dpi !

Bilde
da ble det litt styg kanskje med farven med skiltet ditt :( , jeg kan lakke den svart da.. hele bilen.. gjør det lettere :o

#14485  av chris

Hva om du bare lager skiltet hvitt, eller svart.. og lar skiltplata være igjen. Så litt rart ut sånn, fronten på min altså.. ellers var jo det knall :)

#14488  av MRQuoc

jupp.. forsetter etterpå..

#14496  av chris

MRQ skrev:jupp.. forsetter etterpå..
Kanskje flytte bildet og tekst bittelitt lenger opp på arket?

#14529  av MRQuoc

Shall do that.. after a beer

#14553  av chris

MRQ skrev:Shall do that.. after a beer
Hehe, nais :D

Jeg har, eller hadde, en i slekta som jobba i Fjellanger Widerøe. Skal høre om han jobber der ennå, eller om han har slutta. Hvis han jobber der skal jeg få laget skikkelig poster av dette (når det blir bra nok ;)). Kanskje flere også, om det er interesse. Hadde vært knall og hatt på treff og utstillinger. Laminerte A4 "plakater" med skikkelig fototrykk. Hmm.. Skulle ikke bli mange kronene heller, om han jobber der. ;)

#14586  av MRQuoc

jeg tror det kan bli bra.. :) .. men jeg sloknet igår etter ølen.. (jobbet hardt ikke noe mer :) )

så jeg skal få gjort det bra inatt :]

-EDIT-

sjekk nå da!

Bilde

Ser ut som det er en fin begynnelse til.. en fin biltreff-flyers\poster !
hvis jeg nå legger til "01-03 Sept.!!! Treff for Japsebiler . . . blablabla..,.. " arrangør : TS-OGN.no "

hadde den da vært meget bra :p