TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som følger med pÃ¥ serien Prison Break?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#139628  av Kaizern

FireWalk skrev:Syntes de første episodene av Lost i sessong 1 var ganske spennende.. men det er jo blitt så utvannet nå at det er ikke noe som overasker lenger.. det blir litt for mye såpe liksom.. :?

Har ikke fått sett s8 av prison brake enda... Pæren i projectoren min eksploderte i går.. så jeg venter med å se den til jeg får ny om noen dager...

så nåde den som røper noe info her!! :P :lol:
Eksploderte? Det hørtes voldsomt ut :lol: Når pæra i prosjektoren til kompisen min gikk, så ble det bare mørkt :lol:

#139665  av FireWalk

Kaizern skrev:
FireWalk skrev:Syntes de første episodene av Lost i sessong 1 var ganske spennende.. men det er jo blitt så utvannet nå at det er ikke noe som overasker lenger.. det blir litt for mye såpe liksom.. :?

Har ikke fått sett s8 av prison brake enda... Pæren i projectoren min eksploderte i går.. så jeg venter med å se den til jeg får ny om noen dager...

så nåde den som røper noe info her!! :P :lol:
Eksploderte? Det hørtes voldsomt ut :lol: Når pæra i prosjektoren til kompisen min gikk, så ble det bare mørkt :lol:
Jepp.. er det som vanligvis skjer... men i dette tilfellet eksploderte den :shock: Lå knust glass inni huset der den skal stå.. Men tror ikke den har tatt noe skade av det.. Merkelig, var jo over 100 timer igjen av "garrantert levetid" også, og vanligvis så varer jo de pærene ganske mye lenger enn levetiden. er 1500 timer garrantert på pæren. På det meste så har jeg hatt pærer som har vart i 2400 timer.. og noen går etter 1400 timer... vanskelig å beregne.. :o

#139667  av celicat23

Garanti sak? :)

Vel, kan fortelle deg at den episoden ender med at KØDDA!! :)

Skal ikke si noe. Har bare kommet meg frem til episode #3 selv (hvor lyden var litt ute av sync :-((((( )

#139690  av RedCelica

Da var ep.8 sett i dag. Skuffer ikke denne serien!!!

#139696  av Kaizern

RedCelica skrev:Da var ep.8 sett i dag. Skuffer ikke denne serien!!!
Heh, nei! Menne håper de ikke drar serien ut i 3-4 sesonger.. Alá LOST