erling skrev:mye av grunnen til at den top secreet supran hadde den lyden den hadde var fordi den ikke hadde noen form for eksos annet en ca 1 meter med 5" ut fra WG`n , som gikk ut rett bak forhjulet. (mens den eksosen som gikk igjenom turboen gikk ut bak på bilen.)FireWalk skrev: Man er jo så klart på jakt etter mest mulig lyd...det er jo enkelt, da fjerner du alle røra etter turbo.
Andreazz skrev:Lurer på hvorfor folk skal ha biler som bråker mye? Kulere med en bil som har grom og dyp lyd..ja, sant og det. synes den var vanvittig rå den top secret supraen på gatebil.. det kom en hel gjeng med biler vrælende gjennom slakteren, også kom supraen, hørte bare: oooooooooooooooooooooooooooo.smuud, rolig basslyd..
http://www.loberg-tuning.no
4WD Rototest. Ta kontakt for justering\bremsing av din bil.
89 celica gt4. moro bilen. 711AWHP.. ( 9.89 -231kmt Verdens raskeste 165 ?) Built\tuned\driven by me
4WD Rototest. Ta kontakt for justering\bremsing av din bil.
89 celica gt4. moro bilen. 711AWHP.. ( 9.89 -231kmt Verdens raskeste 165 ?) Built\tuned\driven by me
