TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Diablo 2

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#137368  av aneriks

diablo er et konge spill som fortsatt spilles, men er litt kjipt med expantion for der er man nødt til og linke for og komme gjennom hell.... :(

#137375  av grimfer

Ja, det er ikke så lett å komme gjennom helvete.

En møkkaplass.

Hihi

(jeg ANER ikke hva jeg snakker om)

#137403  av Zepticon

Spilelr en del men er ikke tid nå som det er skole og greier... HAr vell et prosjekt med en Hammerdin på gang (Paladin med full satsing på Blessed hammer).... De eier alt på høye levels....

#137719  av Apsis

Zepticon skrev:Spilelr en del men er ikke tid nå som det er skole og greier... HAr vell et prosjekt med en Hammerdin på gang (Paladin med full satsing på Blessed hammer).... De eier alt på høye levels....
Ser rundt på nettet at det er det som gjelder ja!
Selv har jeg en defence-paladin på vei. defiance/holy shield. Holy shield får bonuser av defiance :)
For å gi nogenlunde akseptabel skade går jeg for zeal hvor jeg sper på skaden med sacrifice (zeal får +dmg av sacrifice)

#137726  av jumbo

Har flere timer diablo 2 bak meg enn jeg har lyst til å minnes på... lol

Blitt en stund siden sist dog.

#137732  av angrykid

Er dog ikke enig i at WoW gir lite utfordringer, men det er jo opp til hver å en å finne ut av. :)

Jeg har hørt sykt mye bra om Guildwars i grunnen. Null pve, ren pvp.. Sånn det skal være. :) Så om man er på utkikk etter det, så er det bare å go ahead. Slik var det i allefall ikke i Dark Age of Camelot, men der igjen var pve morro. Lvl til max lvl på en dag, pushe igjennom masterlvls på 2-3 dager, levle artifacts i Passage of Corrupt på ett par dager, og så var det ren pvp resten til du ble lei å så mannen med ljåen. :D rimelig kult i grunnen.

Savner daoc, men savner ikke diablo noe særlig. Sliten grafikk og dårlig characterkontroll er ikke akkurat min type spill lengre. :)

#137733  av Th4 Ghost

sindrejl skrev:
kennethx skrev:
Th4 Ghost skrev: huff. AO=gammelt! WoW som er tingen nå vettu :)
Wow...been there, done that, AO>Wow :-P

WoW er for mine interesser, ALT for enkelt. AO har så utrolig mye større grad av kompleksitet og gir meg som spiller helt andre or mye mer interesanne utfordringer. For ikke å snakke om at 90% av de som spiller WoW er under 12 år. Det er i allefall intrykket du sitter igjen med etter å ha prøvd WoW.

Nå er det 4 år siden AO kom ut, siden den gang har det kommet NW, SL, AI, og snart LE expansions.

Skal jeg hoppe av AO, så blir det ikke WoW, det kan jeg love deg, men http://www.darkandlight.com er en mulig kandidat :wink:

Men før dette utarter seg til en diskusjon som jeg vet har ingen ende.

Jeg liker AO
Du liker WoW

SÃ¥nn er det bare! :wink:
ganske enig der.. litt skuffa over wow at det var så lite utfordringer.. så lite kompleks.. men nå er jeg gørra lei så skal prøve guild wars :)
ikke forstå meg feil nå, har aldri sakt at jeg ikke liker AO :) spillte det faktisk sinnsykt mye før. (det er vel forresten gratis nå?) er bare rett og slett blitt lei av det.

men sindre, du har vel ikke så mye peiling på om det er mye utfordringer i WoW eller ikke, du spillte jo tross alt ikke lengre en til lvl 12 ;)

ble litt off topic..menne

#137735  av Th4 Ghost

kennethx skrev:tenk deg om før du installerer blizzard spill sier nå bare jeg...

http://www.rootkit.com/blog.php?newsid=358
Der sto det mye bullshit :D
mulig blizzard bruker program for å finne juksere, men at programmet åpner opp email addressa di og sniffer igjennom emailene tviler jeg sterkt på, eller at de banner deg fordi du har skrevet wow!inmate en plass uten noe mening..