TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jan-Erik's film fra TS-OGN treff Dagali 05 endelig ferdig

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#136423  av mk1 black limited

Som lovet, denne er nå også (midlertidig) lagt ut på:

http://linjin.mine.nu/video/misc/TS-OGN ... 5_Divx.avi

Forhåpentlig litt raskere enn 8 k/sek...:-)

#136426  av Johnny_Bravo

mk1 black limited skrev:Som lovet, denne er nå også (midlertidig) lagt ut på:

http://linjin.mine.nu/video/misc/TS-OGN ... 5_Divx.avi

Forhåpentlig litt raskere enn 8 k/sek...:-)
Hey Knall :)

nå går det fortere her :lol:

Til moderatorene: Hva skjer egentlig med linjene til Ts-ogn? vet dette har vært oppe før at vi ikke på langt nær bruker den båndbredden som er tilgjenglig. hva skjer?

#136434  av Neemi

Hmm.....begynte å laste fra Jan Erik sin link først og ser det har kommet en til nå, men får uansett 125KB/sec og har den nede om 40 min så da skal jeg vel overleve ;)
En annen ting er om jeg overlever filmen da, hihi.
Spent på alt sammen, men jeg mener å huske litt usensurert moro fra den ene kvelden der oppe som tok litt av.

#136435  av Dalan

Gikk i ekspress-fart fra TS-ogn linken i dag tidlig her, så den var nede på en time :)
Får vel sette meg til og se på den nå ;)

#136460  av kaimagne

Neemi skrev:Hmm.....begynte å laste fra Jan Erik sin link først og ser det har kommet en til nå, men får uansett 125KB/sec og har den nede om 40 min så da skal jeg vel overleve ;)
En annen ting er om jeg overlever filmen da, hihi.
Spent på alt sammen, men jeg mener å huske litt usensurert moro fra den ene kvelden der oppe som tok litt av.
Du kan godt være spent ja... ;)
Så filmen i lunsjen, og må si det var en skikkelig bra laget film! :D Storkosa meg!

#136462  av Neemi

Da har jeg fått sett den og :)
Sitter her og smiler for meg selv enda.
Tusen takk for film Jan Erik.....moro å bli minnet på det man har vært med på.
Og enda bedre......jeg ser masse jeg skal øve på neste år.
Heldigvis var det ikke bare meg som snurret utpå der....eller hva Markus?
:P
Moro var det hvertfall, og jeg er virkelig frem til masse turer og kjøring med dere neste sesong også.

#136484  av cs2451

Kjempe film. Bare synd jeg ikke fikk vært med in real life. Tar det igjen til neste år :D

#136486  av kennethx

Bra jobbet Jan-Erik, artig film :)

Offtopic:
Hvorfor vi ikke får mer båndbredde på mediaserveren vet jeg ikke. Det har blitt tatt opp med admin av serveren flere ganger uten at det har kommet noe ut av det.

For meg så virkere det som ftp serveren har en total max båndbredde på 80kb/s (I stede for pr connection).

#136520  av jan-erik

Hyggelig å høre at filmen falt i smak :D

Selv om det tok litt tid. Men er ganske mange timer som ligger bak å få laget en film, selv om man forsøker å gjøre det så enkelt som mulig. Det skal sees igjennom for å finne ut hva man vil ha med, så skal det fin redigeres for å få det mest mulig sebart, videre skal tekster og musikk legges til. Når det er gjort blir det rendret til en MPEG fil, for så å bli konvertert til Divx for å få ned størrelsen mest mulig, men fortsatt ha best mulig bildekvalitet. Går fort 10 timer til en 35 minutter snutt. I tillegg til selve filminga, men jeg var heldigvis så heldig at Kai Magne og Arne filmet litt for meg også med kameraet mitt, så takk til de for at man kan se kjøringa fra to vinkler når jeg kjører (bullet cam festet på siden av bil i tillegg). Synd Markus "glemte" å koble på batteripakka når han lånte bullet cam'en på sin bil. Hadde 20 minutter med sort skjerm og bare lyd :-(. Derfor ble det plass til 5 minutter fyllerør med Markus i stedet på filmen :wink:

#136521  av jan-erik

erling skrev:Knallbra Jan-Erik :D
Håper du likte at jeg fikk med røyken du lagde i 180 grader'n :wink: Var vel den du etterlyste på PM her forleden... så fikk et lite puff da for å lage filmen ferdig.

#136541  av TomG

Bra saker dette, men steile, Markus er en skjørte jeger han!!!

T

#136550  av janeriklarsen

Så morsomt ut folkens. Bra film. Frister å være med en gang...

#136555  av erling

jan-erik skrev:
erling skrev:Knallbra Jan-Erik :D
Håper du likte at jeg fikk med røyken du lagde i 180 grader'n :wink: Var vel den du etterlyste på PM her forleden... så fikk et lite puff da for å lage filmen ferdig.
Hele filmen var jo snadder. Hadde vært humor å filma ansiktene våre når vi dragga og. :D Da også var det "røyk" :mrgreen:
TomG skrev:Bra saker dette, men steile, Markus er en skjørte jeger han!!!

T
Næææ-æh... :mrgreen:

#136564  av Dalan

TomG skrev:Bra saker dette, men steile, Markus er en skjørte jeger han!!!

T
Hehe, han prøvde seg vel på alt og alle som var der oppe.. :mrgreen:

Mycke' bra film Jan-Erik! :)