Det skal ikkje gå ein slange fra den ledige nippelen og til superchippen på eit vis da??? slik at da kan du justere tykket med det hjulet du prata om..????
gt4 carlos saintz skrev:Det skal ikkje gå ein slange fra den ledige nippelen og til superchippen på eit vis da??? slik at da kan du justere tykket med det hjulet du prata om..????klarer å blåse igjennom den fra alle kanter...? kan de folka på turboservice ha skrudd på den når de hadde turboen inne? den saken hang jo da fast på turboen (vi ante jo ikke hva den var til)...
Rune: hmm.. Nei går ingen slange til den chippen, jeg aner faktisk ikke hvordan den funker.. men lurer jo nesten på om den er defekt? vrir og vrir på det hjulet uten at noe skjer... kan den være laget så dårlig at om man kommer til "enden" av hjulet så bare slutter den å virke om man fortsetter å skru på den? eller begynner den da bare på nytt igjen? (0) ?.. Det hjulet er jo elektronisk... sitter på en liten sak det står "texas instruments", også er det en del kretser og styr..
det er jo bare 4 ledninger... som celicaturbo sa en gang så er det bare en primitiv sak som fjerner fuelcut grensen og tilater en høyere trykk ved å lure ECU på en eller annen måte.. jeg aner ikke hvor eller hvordan den er koblet til, og heller ikke hvorfor den manuelle boost controlleren (den bleed-valven) er nødt til å være der når den chippen er der...

tragisk når en bare står der og klør seg i hodet uten å skjønne bæret... heh..