ErikG skrev:Hvor skal du lakke. HÅPER ikkke du vurderer stylingkompaniet. Hvis du gjør det, ta deg en tur ghit og se resultatet så velger du nok noe annet!!
Blir nok stylingkompaniet ja, er ingen som er villige til å ta på seg jobben til den prisen i Norge.. Kenneth Moen ville ikke ta på seg jobben i det hele tatt.

siden det er sinnsykt vanskelig å få det pent.
Etter grundige undersøkelser, så har jeg funnet ut at det er svært få som er missfornøyde med lakkeringsjobben hos de. Uansett vil det alltid være noen som er uheldige og ikke får utført en jobb som svarer til forventningene.. får bare håpe at det ikke det skjer med meg..
Noe som burde være til stylingkompaniets interesse også, siden hele bilen må lakkes om hvis det ikke er ordentlig gjort, siden denne blå effekten er umulig å blande opp 100% lik i ettertid. Først må de legge chrome lakk på hele bilen og så legge klar lakk iblandet blå candy på toppen. Og den blandiga er sinnsykt vanskelig å få riktig.
Og jeg kommer til å kreve at bilen ikke har ujevn farge hvis de driter seg ut, så da har de bare å gjøre hele jobben på nytt.
Har prata med 4 svensker som har lakka bila sine der som bare hadde gode erfaringer, blant annet med candy, flake og krakelering (?) lakkering..
Forløpig har jeg som sagt ikke funnet noen som i det hele tatt er villige til å ta jobben i norge, og ihvertfall ikke til den prisen
Har som sagt vært i kontakt med Kenneth Moen og han hadde ikke lyst til å påta seg en jobb som han ikke kunne være 100% sikker på å bli fornøyd med resultatet selv, og han leverer ikke fra seg en bil han ikke er fornøyd selv, noe som er kjempepositivt.
Men jeg har hatt det i bakhodet det med at du ikke har vært fornøyd, det kan du være helt sikker på, men jeg tar sjangsen å prøver.( hvis ingen annen her vet om noen som er dyktige og villige til å ta jobben til samme pris som stylingkompaniet skal ha? Med kvittering!!)
kenneth