Side 2 av 2
Legg innLagt inn:19 sep 2005 11:00
av Th4 Ghost
Lilli skrev:"Næææ, gå ta banen!"
Bæærre lekker den der!
*sukk*
*sukk*
"ta"? ikke f*. Den skal "på" banen den!

Nydelig bil. som "celicat23" sa:
celicat23 skrev: Oooooh, nice bil!!!!!!! Hvis ingen tar hjem en tom's jgtc supra, så skal det bli små vanskelig å ha fetere supra i landet her enn den der!
Legg innLagt inn:19 sep 2005 14:50
av grimfer
Den bilen er ganske fet, men synd at den fikk problemer på slutten av dagen!
Wastegaten løsna og blåste ut en stikkflamme opp frontruta og antente noe isolasjon og greier på torpedoveggen...
Det som er litt kjipt, er at de brukte pulverapparat for å slukke, og motoren ble full av pulver, naturlig nok. Der må det demonteres og renses over alt!!!
Når skal CO2 bli lett tilgjengelig, spør nå jeg.
Legg innLagt inn:19 sep 2005 15:18
av FireFox
Pen bil, men syntes kansje den røde med karbonpanser som var der i juli var penere.

Legg innLagt inn:19 sep 2005 15:28
av LilleGud
Neemi skrev:Måtte nesten bort å ta en titt på den i helgen. *sikle*
Var helt herlig ute på banen også!
Synes personlige dette er den grommeste supraen som er her i landet.
spør dere meg så er det ikke bare en av de/den råeste supraen. men en av de Absolutt feteste _bilene_ her tillands.
Legg innLagt inn:19 sep 2005 17:49
av CelicaGT
Må jo en 3sgte motor til

Såg denne bilen for mange år siden i eit blad. Vart frelst.
Såg litt på den på rudskogen, og karosseri arbeidet er vel ikkje prioritert

Legg innLagt inn:19 sep 2005 17:52
av TurboKnut
Det er nok mer veigrep enn bling-bling der ja. Men, man må jo ikke glemme at det er en "bruktbil"...
Legg innLagt inn:20 sep 2005 18:42
av @lpher
Tøfft!

Legg innLagt inn:20 sep 2005 23:20
av Master
Hvorfor bytte ut en rekkesekser med to turboer mot en 4'er med bare èn turbo?
Greit man sparer en del vekt, men sekseren må da være mer hissig på mellomregisteret og ikke minst ha mye mer potensiale.
3s-gte er jo en knallbra motor, men still....
Legg innLagt inn:20 sep 2005 23:28
av TOYPARTS
Master skrev:Hvorfor bytte ut en rekkesekser med to turboer mot en 4'er med bare èn turbo?
Greit man sparer en del vekt, men sekseren må da være mer hissig på mellomregisteret og ikke minst ha mye mer potensiale.
3s-gte er jo en knallbra motor, men still....
Fordi at den bilen ble bygd for å være med i en cup eller lignende i japan og der krevdes det 4 sylindre.
Legg innLagt inn:20 sep 2005 23:31
av Apsis
Hm, er det bare meg eller gjør ikke "osloliftutleie" seg på siden av en sånn bil?
Uansett: FET supra!
Legg innLagt inn:21 sep 2005 07:55
av Speeder
Ved å Bytte ut motoren til en rekke 4, har de flyttet tyngde punktet mye bakover, og mye nedover. Denne biler en bygd for best mulig roadhandling.
Legg innLagt inn:21 sep 2005 11:57
av erling
Master skrev:Hvorfor bytte ut en rekkesekser med to turboer mot en 4'er med bare èn turbo?
Greit man sparer en del vekt, men sekseren må da være mer hissig på mellomregisteret og ikke minst ha mye mer potensiale.
Den gikk hissig nok den. Heftig sak..
