sindrejl skrev:tøøftøyh! Det spillet der man skulle "redde" kasser med flasker, det var mitt!Hadde en sånn utbrettbar dings der man skulle redde kasser med øl og en annen sak, men fikk aldri donkey kong
hadde nok spill sa mamma
chris skrev:er det det hvor man plasserer kassene i varebilene også kjører dem når man "klarer" det?sindrejl skrev:tøøftøyh! Det spillet der man skulle "redde" kasser med flasker, det var mitt!Hadde en sånn utbrettbar dings der man skulle redde kasser med øl og en annen sak, men fikk aldri donkey kong
hadde nok spill sa mamma
@lpher skrev:Jepp, Radar Rat Race og sjakk hadde jeg.TEMIC skrev:Hmmm! Dro frem gamle minner der ja. Var en høydare når jeg gikk på ungdomsskolen. Den å Comondore 64Commodore Vic 20 anyone?
spkstrp skrev:Tenkte bare "å det ja" når jeg leste detta, var jo kult i sin tid det åchris skrev:er det det hvor man plasserer kassene i varebilene også kjører dem når man "klarer" det?sindrejl skrev:tøøftøyh! Det spillet der man skulle "redde" kasser med flasker, det var mitt!Hadde en sånn utbrettbar dings der man skulle redde kasser med øl og en annen sak, men fikk aldri donkey kong
hadde nok spill sa mamma
har aldri tenkt på at det var flasker i kassene da men
hehe morro var det jo da
Det første bærbare spillet mitt var det der donald, mikke og langbein er brannmenn. ganske morro faktisk
TEMIC skrev:Husker fattern kom kry hjem med det siste innen videokamera. JVC VHS gedigent kamera med spillern i en egen bæreveske på 6 kg.Hei!![]()
Blei like bra film som en middels mobil i dag, og filma du mot sola tok linsa skade. Mener den kosta 20 høvdinger den gang. Koster å være up to date.
Var ikke sikkert VHS'en ble fremtidens system engang. Kriga jo stygt med Beta og et annet system som jeg ikke husker navnet på i farta.
TEMIC skrev:Video 2000 var det. Var vel det systemet de proffe sverget til en lang stund.Tja....tok ikke lang tid før Sony kapra denne kundre gruppen med BetaMax...som så vidt jeg vet faktisk eksisterer den dag i dag