TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Extreme TV sin dekkning av Gumball 2005

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#129830  av celicat23

Takker for linken! Men håper det kommer ut en versjon av episode 2 med litt bedre bilde kvalitet.

#129854  av Kaizern

celicat23 skrev:Takker for linken! Men håper det kommer ut en versjon av episode 2 med litt bedre bilde kvalitet.
Var litt dårlig kvalitet ja.... Hmmm, er det ingen som skal krasje snart, synes de har kjørt pent så langt.. heh..

#130044  av elino

celicat23 skrev:Takker for linken! Men håper det kommer ut en versjon av episode 2 med litt bedre bilde kvalitet.
Jeg fant en link til...men var desverre like dårlig kvalitet på den

#130046  av RedCelica

celicat23 skrev:Regner med neste onsdag. De cubanske brødrene er ikke helt stødige i skallen. Artig gjeng :) Men savner noen av de som alltid har pleid å vært med. En gal mann i en sølvfarget porche som alltid kjører som en idiot, og ett annet par som pleier å råne rundt i en bmw m5 forkledd som alt mulig politi bl.a. Men det var jo bare første episoden, så har vel ikke sett alle som er med enda..
Han galne i den sølvfarga er vel tysker? Husker han ja, kjører sinnsykt fort!

#130047  av RedCelica

Da har jeg sett første episode. Den var grei den, men var liksom ikke så mye de viste fra selve kjøringen. Skulle gjerne sett noen av bilene i Tyskland.

#130305  av Grøndis

noen som har en link til 2 ep med GOd kvalitet a??

#130969  av celicat23

Episode 3 som torrent fil:

http://www.mininova.org/tor/108765

Elendig liten fil størrelse (173mb) så regner ikke med verdens beste kvalitet :-(

EDIT: Det er faktisk helt OK kvalitet!

#131118  av elino

celicat23 skrev:Episode 3 som torrent fil:

http://www.mininova.org/tor/108765

Elendig liten fil størrelse (173mb) så regner ikke med verdens beste kvalitet :-(

EDIT: Det er faktisk helt OK kvalitet!
Takker :wink: Endelig ny episode :lol: digger gumball 3000.... dritkult hvis Vaa blir med neste år 8) eller er det bare falske rykter :?:

*laster ned nå*

#131593  av Th4 Ghost

kanskje likså greit at det er i torrent, den linken til EP 2 som ikke var torrent har aldri funka til meg

#133327  av Mr2Nyter'n;p

Funka ikke her :?

#133414  av elino

Mr2Nyter'n;p skrev:Funka ikke her :?
Hmmm....Virket da jeg la den ut :roll:

#133420  av Dalan

Virka ikke hos meg nå, men virka når du la den ut Elin..
SÃ¥ jeg fikk lasta den ned :P