TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Inbrudd *Oppdatert*

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#128612  av FireFox

Vet ikke om jeg la dette ut et annet sted på forumet, så jeg legger inn her uansett.

Igår da jeg skulle på politistasjonen for å anmelde tyveriet, var det ingen plasser ledig på parkeringa så jeg måtte parkere 20meter unna på betalings automat.
Hadde bare 5kr i bilen, men det holdt til 33min så det skulle gå greit.
kom ut 40min senere og hadde da fått en fin liten lapp på frontruten der det stod at biletten hadde utløpt, og jeg måtte betale 500kr i bot.

Jippi!!! :evil:

#128615  av cs2451

FireFox skrev:Vet ikke om jeg la dette ut et annet sted på forumet, så jeg legger inn her uansett.

Igår da jeg skulle på politistasjonen for å anmelde tyveriet, var det ingen plasser ledig på parkeringa så jeg måtte parkere 20meter unna på betalings automat.
Hadde bare 5kr i bilen, men det holdt til 33min så det skulle gå greit.
kom ut 40min senere og hadde da fått en fin liten lapp på frontruten der det stod at biletten hadde utløpt, og jeg måtte betale 500kr i bot.

Jippi!!! :evil:
Fy så surt... Nå må du finne personen som har gjort det å kreve tilbake masse penger...

#128617  av Anders gullstein

Tyveri på alle mulige kanter. Surt å bli utsatt for organisert mafiavirksomhet på toppen av det hele :x

#128631  av Biggen

Ikke for å smøre det inn, men med godkjent alarm til ca 3000, kumme du spart deg for egenandelen på 4000++. (Egenandel vil variere i fra forsikring til forsikring).
Med alarm slepper du egenandel på tyveri, hærverk og jeg tror det gjeller brann i tilegg. (men ikke helt sikker på brann).

#128740  av FireFox

Biggen skrev:Ikke for å smøre det inn, men med godkjent alarm til ca 3000, kumme du spart deg for egenandelen på 4000++. (Egenandel vil variere i fra forsikring til forsikring).
Med alarm slepper du egenandel på tyveri, hærverk og jeg tror det gjeller brann i tilegg. (men ikke helt sikker på brann).
Skal inn det nå ja :)