TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 2 fæst 2 furius

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#12234  av @lpher

Må ærlig innrømme at det ble litt rånings etter filmen ja... :D

In my opinion så var det:

Bedre skuespillerprestasjoner...
OK story
Litt vel mye plastikk på bilene....etter min smak... :)
Men faktisk ganske så underholdende....OM man tar det for det det er :)

@lpher

#12242  av chris

@lpher skrev:Må ærlig innrømme at det ble litt rånings etter filmen ja... :D

In my opinion så var det:

Bedre skuespillerprestasjoner...
OK story
Litt vel mye plastikk på bilene....etter min smak... :)
Men faktisk ganske så underholdende....OM man tar det for det det er :)

@lpher
Er vel viktig at man er klar over hva man går til ja. Da er det nok en duganes film ;)
 #12296  av sindrejl

Min amatørmessige broder, kunne du ikke tenke deg til at den stylingen for s13 kanskje var laget FØR fastnthefurriebears? Har kikket på den stylingpakka der før, koster ca 17k med en rå vinge. Forøvrig var det en gyselig farge på den bilen.. jøss han har virkelig ødelagt den :)
 #12297  av chris

sindrejl skrev:Min amatørmessige broder, kunne du ikke tenke deg til at den stylingen for s13 kanskje var laget FØR fastnthefurriebears?
Frekke poster liker vi ikke, om det er aldri så mye familie
sindrejl skrev: Har kikket på den stylingpakka der før, koster ca 17k med en rå vinge. Forøvrig var det en gyselig farge på den bilen.. jøss han har virkelig ødelagt den :)
grotesk er vel ordet...

#12302  av CelicaTurbo

nå er det vel ikke stylingen i seg selv folk kommenterer som fast&furious, for slik banzai-lignende styling har jo eksistert lenge før filmen, men det er heller den plutselige populariteten i slik styling kombinert med de grelleste ekleste farger og svære foliemerker over hele bilen.. Når japsebiler kommer med slikt ser det plutselig ut som et VAG Tupperware party :shock:

.... men, det er jo plenty av folk som liker slikt da..
 #12326  av @lpher

sindrejl skrev:Min amatørmessige broder, kunne du ikke tenke deg til at den stylingen for s13 kanskje var laget FØR fastnthefurriebears? Har kikket på den stylingpakka der før, koster ca 17k med en rå vinge. Forøvrig var det en gyselig farge på den bilen.. jøss han har virkelig ødelagt den :)
En bror Chris? What are you not telling us? :D
...hmmm....han kjører vel ikke Toyota så du prøver å holde det skjult? :D

On topic:
Im with CelicaTurbo on this one... :)
..og om det er noen som vil hente 2F2F å se den selv....
så er det kommet et par DVD RIPs allerede...

tcf-2f2fa
tcf-2f2fb

@lpher
 #12338  av chris

@lpher skrev: En bror Chris? What are you not telling us? :D
...hmmm....han kjører vel ikke Toyota så du prøver å holde det skjult? :D
Han har ikke bil i det hele tatt ;)
@lpher skrev: On topic:
Im with CelicaTurbo on this one... :)
..og om det er noen som vil hente 2F2F å se den selv....
så er det kommet et par DVD RIPs allerede...

tcf-2f2fa
tcf-2f2fb

@lpher
DVD screener vil jeg tro? litt rullende tekst over skjermen i ny og ne? kanskje perioder med sort-hvitt? ;)
Skal se den på kino først tenker jeg, må bare få med meg noen :)

-EDIT-

Oh.. off topic.. takk for hjelpa, @lpher. BÃ¥de til min egen stereo, og det andre. Og takk for titten i bilen din ;)
En ting, men det kan jeg snakke med deg om i helga. Han ville ha med mp3, så enten finne en spiller til samme pris med mp3, eller gå ned på sub-størrelse, til 10", så man kanskje ender på samme totalpris.
Skjønt.. nå drev han å snusa på det med dvd og skjerm likevel.. tror han ble litt frista når han så prisene på det :D
Men vi sees lørdag vi, om du fortsatt har tid da :)

#12357  av Mr2 Mk2

memo skrev:neida, mener premieren for selve filmen...ble reklamert for at norges råeste gatebil skulle komme, jeg husker bare ikke _hvor_ :)

.m
det er den på bilde det er snakk,om...Han som eier den kjørte Paul Walker,og fikk autografen hannes på dør karmen..

#12405  av Mr2 Mk2

Skylinen fra den nye var også til salgs,jævla kult å komme i en slik bil i Norge da.. :shock: 8)

#12408  av @lpher

kennethx skrev:Den F&F supraen er forresten til salgs:
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... =0&zip=PLZ

Står oppført med 620Hk, GUD, tenk på de avgiftene ved import!
Og koster beskjedne 65k EURO! hehe
Trenger ikke akkurat være spesielt stødig i tysk for å innse at denne
er fake :D

@lpher

#12410  av chris

@lpher skrev:
kennethx skrev:Den F&F supraen er forresten til salgs:
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... =0&zip=PLZ

Står oppført med 620Hk, GUD, tenk på de avgiftene ved import!
Og koster beskjedne 65k EURO! hehe
Trenger ikke akkurat være spesielt stødig i tysk for å innse at denne
er fake :D

@lpher
Hehe, latterlig spør du meg ;)

Fikk vite at den røde Viperen som går i Trondheim, ikke er en Viper. Det er en replica. Ombygget Corvette. Hørt noe om dette du?

#12412  av kennethx

Er ikke akkurat 6.2l V8 i Supra nei, men er det den bilen som ble brukt i F&F? Kan ikke en glose tysk jeg :)
 #12413  av @lpher

chris skrev: Han har ikke bil i det hele tatt ;)
Hmmm...du får sørege for at han kjøper seg 'rett' bil når tiden kommer da :D
chris skrev: DVD screener vil jeg tro? litt rullende tekst over skjermen i ny og ne? kanskje perioder med sort-hvitt? ;)
Skal se den på kino først tenker jeg, må bare få med meg noen :)
Yupp...DVD Screener..med warningtekst ja....ikke no sort hvitt av og til nei...tror det er bare warner eller no'n som bruker det..
chris skrev: -EDIT-

Oh.. off topic.. takk for hjelpa, @lpher. BÃ¥de til min egen stereo, og det andre. Og takk for titten i bilen din ;)
Absolut ingen ting å takke for :)
chris skrev: En ting, men det kan jeg snakke med deg om i helga. Han ville ha med mp3, så enten finne en spiller til samme pris med mp3, eller gå ned på sub-størrelse, til 10", så man kanskje ender på samme totalpris.
Skjønt.. nå drev han å snusa på det med dvd og skjerm likevel.. tror han ble litt frista når han så prisene på det :D
Men vi sees lørdag vi, om du fortsatt har tid da :)
Vi jabbes om det i morra?
Vi må da få til noe? :)

@lpher

PS! Det har begynt å dukke opp veldig mange celica/mr2s her i trondhiem lately.... :D Prøver meg på en friendly thumbs up i ny og ne jeg...for eventulet å rekrutere de hit...om jeg får dem i snakk...og det gjør jeg som regel....med Supran som magnet så funker det bra på folk som har sans for raskebiler/japsebiler :mrgreen:

Livet er artig dere? :D