TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hub`er pÃ¥ Dc++

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#125617  av angrykid

@lpher skrev:
Gjertsen skrev:Og jeg har aldri fått virus derfra! =)
Værre med DC++, kazaa osv de er overfylte med virus og trojans!
For ikke å snakke om alle "prying eyes" som ser hva du laster ned...og opp :)
Og du tror ikke dette finnes på BT? :) tro meg, "dem" har nok full kontroll på BT og de aller fleste torrentsidene som er å spore opp :)

#125618  av @lpher

angrykid skrev: Og du tror ikke dette finnes på BT? :) tro meg, "dem" har nok full kontroll på BT og de aller fleste torrentsidene som er å spore opp :)
"De" finnes overalt :) Men det er mye lettere å beskytte seg mot slike ting når man bruker BT :)

#127172  av Apsis

DC++ skal ikke sammenliknes med Kazaa..
De gode hubbene har skikkelige admins som ikke lar hvemsomhelst være der. finner de virus eller ulovlige filer blir folket kicka osv.
Har et eller annet imot bittorent, vet ikke helt hva men..

#127193  av @lpher

Apsis skrev: DC++ skal ikke sammenliknes med Kazaa..
De gode hubbene har skikkelige admins som ikke lar hvemsomhelst være der. finner de virus eller ulovlige filer blir folket kicka osv.
Tenkte nok mer på "prying eyes" jeg da...virus kan alle beskytte seg mot...enkelt :)
Apsis skrev:
Har et eller annet imot bittorent, vet ikke helt hva men..
Det burde du kanskje finne ut? :D ...da BT er mye hurtigere...mer oversiktlig...mer stabilt...og ikke minst man er mer anonym :D

#127197  av Apsis

er anonym nok uansett ;) blir ca ikke tatt før du selger dritten du laster net ;)

får prøve bt en dag da, siden det er så bra :P