TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ikke bare lisens for TV ... huffa meg ..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#122455  av jumbo

chris skrev:Viktigste er å nekte å slippe inn kontrolløren, og man har ingen plikt til å slippe han inn heller.
Det beste er faktisk å gi kontrolløren åpning for å begå nettopp denne tabben... Ikke si at de kan få komme inn, bare gi de åpning for å braute seg fram dersom de er dumme nok, DERETTER anmelde vedkommende tvert. Jeg er heller ikke spesielt redd for å la en kontrollør se eventualt lisenspliktig utstyr jeg måtte ha, han kommer ingen vei med det allikevel.

#122469  av FireFox

Får ikke inn nrk engang jeg, men måtte fortsatt betale lisens :evil:

#122675  av chris

jumbo skrev:
chris skrev:Viktigste er å nekte å slippe inn kontrolløren, og man har ingen plikt til å slippe han inn heller.
Det beste er faktisk å gi kontrolløren åpning for å begå nettopp denne tabben... Ikke si at de kan få komme inn, bare gi de åpning for å braute seg fram dersom de er dumme nok, DERETTER anmelde vedkommende tvert. Jeg er heller ikke spesielt redd for å la en kontrollør se eventualt lisenspliktig utstyr jeg måtte ha, han kommer ingen vei med det allikevel.
Hva skal egentlig til for at de kommer noen vei da?