tahustvedt skrev: Jeg har samme følelsen hver gang jeg kjører en annen bil lenge og går til MR2'en. Hver eneste gang!!! Jeg oppdager ikke forskjellen så voldsomt når jeg begynner å kjøre den andre bilen, det er når jeg setter meg inn i MR2'en igjen at jeg skjønner hvor genial bil det er! Dette begynner å ligne på en erotisk novelle så jeg skal avslutte...Hehe!! Kjenner meg SÅÅ igjen!
 :mrgreen: Begynner å lure om det virkelig går an å bytte ut MR2'en.. En fæl uting å kjøre noe annet i mer enn 1 dag.
:mrgreen: Begynner å lure om det virkelig går an å bytte ut MR2'en.. En fæl uting å kjøre noe annet i mer enn 1 dag.  
 Kan du se lekkasje under bilen? Kan det være så enkelt at du har fått et hull i radiatoren, slik som så mange andre har fått..?

Den virker helt tett ellers, men jeg skal sette den innendørs en helg og legge avispapir under. Jeg må bytte kjølevæske snart da den begynner å bli rusten (rørene som går fremover som ruster, kanskje?).
  Den virker helt tett ellers, men jeg skal sette den innendørs en helg og legge avispapir under. Jeg må bytte kjølevæske snart da den begynner å bli rusten (rørene som går fremover som ruster, kanskje?).

Funka som bare det!
 Funka som bare det!