Utrolig synd, vi har alle våre svin på skogen og har kjørt litt vel fort og inspirert, det behøver ingen nekte på..
Og av og til så skjer sånne ulykker da noen er ute og kjører litt på grensen, og kanskje over (ikke sikkert Herr Johnny Bravo følte at det var på grensen men at han hadde full kontroll, men så kan den beryktede "slegga" slått til og overrumplet han når han minst ante det..)
Det er bare veldig synd når sånt skjer, og ekstra synd når det er noen man på en måte vet hvem er (i hvertfall her inne på forumet)
Har akkurat hatt en liten ulykke selv med MR2'n, mistet venstre fremhjul i 60km\t (Jepp, jeg glemte å ettertrekke....

)
Det gikk heldigvis bra, ingen person- eller bilskader (min klarte seg, bare frontleppen bøyde seg litt på ene siden, tror kanskje den kan "smekkes på plass")
Men ligger her nå og tenker på at jeg kunne faktisk skadet eller i verste fall drept noen.. Hjulet som falt av fortsatte ferden etter at jeg hadde stoppet bilen, og det stoppet ikke før det hadde hoppet og rullet 200m bortover gang- og sykkelveien på andre siden..
Jeg er sjeleglad for at det ikke var noen ute og gikk eller syklet der akkurat da.
Nok om meg, jeg klarte meg, bilen klarte seg og ingen andre var involvert.
Håper det går bra med de som var involvert i denne ulykken!
Johnny Bravo, sånn kan skje den beste, bare håp at dette går bra for alle