ser bra ut det der, kunne tenke meg en tilsvarende løsning selv. Ellers, Amund mekket et varmeskjold for filteret i Kennethx sin bil og han fortalte at Kennethx rapporterte en vesentlig forbedring dagen etter, så, ikke ta mine ord for gospel for selv om motoren forbruker såpass med luft er det jo mye som virker inn. Jeg har planer om å finne ut av dette selv med en temperatursonde etterhvert men jeg får se når det skjer gitt 

- Kristian - grunnlegger av ts-ogn (først mr2-ogn) helt tilbake i 2001
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet

1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet

men hvilke matrial kan en bruke til dette for at det ikke skal bli varme vegger i dette skjoldet rundt filteret? jeg liker veldig godt å jobbe med glassfiber, lurer bare på om det er bra greier i forhold til varme?
 men hvilke matrial kan en bruke til dette for at det ikke skal bli varme vegger i dette skjoldet rundt filteret? jeg liker veldig godt å jobbe med glassfiber, lurer bare på om det er bra greier i forhold til varme? skal ha ny med tiden
 skal ha ny med tiden
 Får se hva jeg ser når den kommer.mener at slangene ikke føger med så må sikkert få tak i nye uansett,må vel lage no bøyer å slikt da for å få slangene gjennom virvarret og ned til radiatoren...
 Får se hva jeg ser når den kommer.mener at slangene ikke føger med så må sikkert få tak i nye uansett,må vel lage no bøyer å slikt da for å få slangene gjennom virvarret og ned til radiatoren... ,selv om det kansje ikke hadde blitt så mye mer jobb...
 ,selv om det kansje ikke hadde blitt så mye mer jobb...