Fordi det er mye bra å se på, derfor!
Hvorfor er lettkledde damer det man vil se, og ikke damer med burka?

Hvorfor er lettkledde damer det man vil se, og ikke damer med burka?

Neemi skrev:Fordi de har triks for å lure kvinnfolka til å ville ha dem.hvordan triks? det vill æ lære mæ
Neemi skrev:Fordi de har triks for å lure kvinnfolka til å ville ha dem.Fordi det finnes så mye distraksjoner der ute.. Så som jenter, biler og øl!
Hvorfor er gutter så dårlig til å huske på ting?
Hyperion skrev:Hvorfor kan ikke A være B når omkrets + radius er like bredt som et nyvasket vinterdekk?Ja, det kan du spørre deg sjøl om, siden du forandret postingen 3 ganger!
kaimagne skrev:Jeg kan steppe inn jeg altså hvis det blir vanskelig for deg, jeg har ingen planer for helgenHyperion skrev:Hvorfor kan ikke A være B når omkrets + radius er like bredt som et nyvasket vinterdekk?Ja, det kan du spørre deg sjøl om, siden du forandret postingen 3 ganger!
Men hvor kjipt er det å måtte ha vakt fra fredag morgen til søndag morgen når det mest sannsynlig kommer til å være strålende sol, og jeg har en stående invitasjon til fest på lørdag sammen med alle crazy-jentene i begynnelsen av 20-åra i hele Østfold...?![]()
kaimagne skrev:Hehe... til mitt forsvar er jeg så ny på forumet at jeg fikk dobbelposta den og fikk ikke slettet den ene, så det ble litt plunder serru... Men jeg har vitterligen lurt på dette en stundHyperion skrev:Hvorfor kan ikke A være B når omkrets + radius er like bredt som et nyvasket vinterdekk?Ja, det kan du spørre deg sjøl om, siden du forandret postingen 3 ganger!