Da hadde vi sett um som skippern alle gutta

jumbo skrev:Haha, Steve Irwin er så latterlig at det er direkte morsomtHan har en tendens til å må fikle med ting som er dødlige ja
Ler så jeg rister hver gang han setter opp det mildt sagt forstyrrede ansiktet og sier "This is veeeery dangerous!!" og deretter grabber en eller annen stakkars croc etter halen... Skamme seg burde'n!
MRQuoc skrev:Jeg kan til tider være litt homoerotisk , teller jeg i den gruppen eller, Tojo? :p
halvlangt hår, hårspenne, jentebukser med lavt liv, vin og vitaminbjørner.. noen ganger faktisk i meget snertne overdeler som viser min kule mage også .. selv på vinterstid. Har blitt tatt på fersk gjerning på Jenteavd. hos H&M , med symaskin på pulten og noen leketøy, selv om jeg er singel ... i det siste har fremmede spurt høflig om jeg har en homofil legning .. øøøøø, blitt invitert til symøte-kvelder med eldre kvinner. ^.^
Men alt i alt, jeg slenger forsatt penis etter hunkjønnet. .
cameleon skrev:Irwin er kongejumbo skrev:Haha, Steve Irwin er så latterlig at det er direkte morsomtHan har en tendens til å må fikle med ting som er dødlige ja
Ler så jeg rister hver gang han setter opp det mildt sagt forstyrrede ansiktet og sier "This is veeeery dangerous!!" og deretter grabber en eller annen stakkars croc etter halen... Skamme seg burde'n!
Anders gullstein skrev:Vet om ei i Kristiansund som har en rød mk2Så løp å tips ho om forumet!
Lady_in_MR2 skrev: Jeg ble tipsa paa en smooth maate iallefall.Det var en som bare la en lapp med internett adressa til ts-ogn.no under vindusviskern min.Dæven, han må vi finne og banke opp!
Og vips saa foerte nysgjerrigheten min frem til at jeg naa er her og plager derekoslig ikke sant?
Lady_in_MR2 skrev:Jeg ble tipsa paa en smooth maate iallefall.Det var en som bare la en lapp med internett adressa til ts-ogn.no under vindusviskern min.
Og vips saa foerte nysgjerrigheten min frem til at jeg naa er her og plager derekoslig ikke sant?