TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jenter og bil

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#72417  av bose

makan
jupp da ble det 10 sider :D

#72472  av GT4 CS

Det er det jeg alltid har sagt, hva skulle vi gjort uten kvinnfolk?
Da hadde vi sett um som skippern alle gutta 8)

#72476  av cameleon

jumbo skrev:Haha, Steve Irwin er så latterlig at det er direkte morsomt :D

Ler så jeg rister hver gang han setter opp det mildt sagt forstyrrede ansiktet og sier "This is veeeery dangerous!!" og deretter grabber en eller annen stakkars croc etter halen... Skamme seg burde'n! :mrgreen:
Han har en tendens til å må fikle med ting som er dødlige ja :lol:

#72483  av Lady_in_MR2

Ja, dette var litt overveldende ja..Trodde ikke det skulle bli saa bra respons! :roll:

Tbergstad: jeg skal se hva jeg kan gjoere med den saken 8) rart egentlig at han ikke allerede har blitt kverka av en krokkodille eller et eller annet dyr han absolutt maa plage og pirke borti... :D

Hadde vaert litt greit og visst hvor mange jenter det er her ja?
Og hvor mange jenter som eier MR2 i norge...hmm..

#72486  av jumbo

Enkelt svar: Altfor få! :D

#72577  av tojo

Hmm hvor mange jenter det er på forumet er ikke godt å si,jeg vet iallefall at det er 4 stk. :D (alt for få,skulle vært mange flere. :wink: )
- Lady_in_MR2 - MR2 SW20 90mod GTI - Molde/Australia
- Neemi - MR2 SW20 91mod GTI - Skjetten
- Iselin - Corolla AE92 - Bodø
- Christine - Supra JZA80 - Bergen

#72725  av MRQuoc

Jeg kan til tider være litt homoerotisk , teller jeg i den gruppen eller, Tojo? :p

halvlangt hår, hårspenne, jentebukser med lavt liv, vin og vitaminbjørner.. noen ganger faktisk i meget snertne overdeler som viser min kule mage også .. selv på vinterstid. Har blitt tatt på fersk gjerning på Jenteavd. hos H&M , med symaskin på pulten og noen leketøy, selv om jeg er singel ... i det siste har fremmede spurt høflig om jeg har en homofil legning .. øøøøø, blitt invitert til symøte-kvelder med eldre kvinner. ^.^
Men alt i alt, jeg slenger forsatt penis etter hunkjønnet. . ;)

#72768  av sindrejl

MRQuoc skrev:Jeg kan til tider være litt homoerotisk , teller jeg i den gruppen eller, Tojo? :p

halvlangt hår, hårspenne, jentebukser med lavt liv, vin og vitaminbjørner.. noen ganger faktisk i meget snertne overdeler som viser min kule mage også .. selv på vinterstid. Har blitt tatt på fersk gjerning på Jenteavd. hos H&M , med symaskin på pulten og noen leketøy, selv om jeg er singel ... i det siste har fremmede spurt høflig om jeg har en homofil legning .. øøøøø, blitt invitert til symøte-kvelder med eldre kvinner. ^.^
Men alt i alt, jeg slenger forsatt penis etter hunkjønnet. . ;)
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

#72771  av sindrejl

cameleon skrev:
jumbo skrev:Haha, Steve Irwin er så latterlig at det er direkte morsomt :D

Ler så jeg rister hver gang han setter opp det mildt sagt forstyrrede ansiktet og sier "This is veeeery dangerous!!" og deretter grabber en eller annen stakkars croc etter halen... Skamme seg burde'n! :mrgreen:
Han har en tendens til å må fikle med ting som er dødlige ja :lol:
Irwin er konge :D "This snake is beauuuuuuuuuuutifuuuuuul! Its some of the most dangerous snakes in the world. Lets go closer and have a look!"

#72822  av spkstrp

Når det gjelder "motorlokket" så kaller jeg det ofte for panseret, og ser således ikke noe galt i det :P
Edit: "kjørt den litt hardt" hehe,.. tror ikke ikke kvinnfolket mitt ville sagt noe slikt :)

#72824  av Anders gullstein

Vet om ei i Kristiansund som har en rød mk2

#72833  av tojo

Anders gullstein skrev:Vet om ei i Kristiansund som har en rød mk2
Så løp å tips ho om forumet! :D

#72995  av Lady_in_MR2

spkstrp: Ja, det er bare et uttrykk, litt tungvindt og si motorrom lokket liksom :D
Hehe,hva ellers skal man si da?? :) Det er etter at den IKKE har blitt "kjoert slik kjoereskolelaerern din sa du skulle" at oljelampa lyser og det stinker motor og svidde dekk paa mange km avstand....

Anders Gullstein:
Ja finn henne og tips henne om forumet!
Jeg ble tipsa paa en smooth maate iallefall.Det var en som bare la en lapp med internett adressa til ts-ogn.no under vindusviskern min.
Og vips saa foerte nysgjerrigheten min frem til at jeg naa er her og plager dere :D koslig ikke sant?

#72997  av chris

Lady_in_MR2 skrev: Jeg ble tipsa paa en smooth maate iallefall.Det var en som bare la en lapp med internett adressa til ts-ogn.no under vindusviskern min.
Og vips saa foerte nysgjerrigheten min frem til at jeg naa er her og plager dere :D koslig ikke sant?
Dæven, han må vi finne og banke opp! :mrgreen:
Neida, bare tull på meg som vanlig. Koselig med jenter her. Er liksom ikke for mange av dem.

#73022  av kaimagne

Lady_in_MR2 skrev:Jeg ble tipsa paa en smooth maate iallefall.Det var en som bare la en lapp med internett adressa til ts-ogn.no under vindusviskern min.
:D
Meget bra! Håper det er flere som gjør slik! Jeg er i hvertfall i gang, har delt ut 10 stk laminerte visittkort, men foreløpig bare til standard Celica og MR2. Skal vi innføre vervepremier? :)
Last ned visittkort og slikt fra http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... highlight=

Kai Magne
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 15