TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Christian, hvordan gÃ¥r det med motoren din?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#8675  av Christian

Er det samme kit'et?
Synes det ligna litt, men trodde ikke det var samme :?

#8684  av Morten

Christian skrev:Er det noen her som har en komplett frontspoiler liggende? Ring 95792215 fort som F***. (long shot, men det er lov å prøve)
Vet at Blackmr2 hadde en, men den er solgt :?
Skal begynne å ringe rundt i mårra, ville bare sjekke her først...
Jeg ville sjekka hos toyota, ny front kostet 1550,- +mva så spoileren nederst koster sikkert ikke så mye ny!

#8691  av chris

Steike.. GJETT om jeg hadde blitt sint da.. hadde sikkert kommet til å klabbe til han ferjefyren..

Btw.. er forresten bare EN bil som passer med frontvinge, og det er Lamborghini Countach, type Cannonball Run utgave ;)

#8740  av Christian

Skreiv litt dumt, det er ikke en org. front jeg er ute etter :roll:
Men jeg får se, det er mulig jeg lapper samme den gamle igjen.
Vurderer seriøst en Bomex front, spesiellt etter det siste bildet til Markus, men det blir så forbanna mange av dem etterhvert :wink:
Men det er ikke lett å finne noen jeg liker særlig bedre...

#8757  av MR2turbo

Likte du ikke Kei-office fronten jeg sendte bilder av til deg? :)
ja, ja.. vi er jo ikke akkurat naboer, så jeg tror nok ikke at bilene våre blir forvekslet selv om du kjøper samme front, da.. men jeg vet ikke om den vil passe så godt til resten av bilen din.. :roll:
Hva med en greddy frontleppe, den er laget av polyurethane så den går ikke i stykker om du slår nedi.. :P
Denne:
Bilde

#8758  av arild

hvilken sideskjørt er det på den svarte over? er det bomex? De er kule

#8759  av MR2turbo

Det er greddy sideskjørt :)
-EDIT- Kul Avatar, forresten.. Er det det nye gliset :)

#8761  av arild

Greddy ja.. okey..litt kul med den rette kanten nederst liksom..

Er ikke noe glis akkurat enda.. :) er under restaurering ;)
http://www.deviant.no/b/
Står ute å fikser så det blir bare når det er god-vær :) (stor garasje er på gang der jeg har bilen)
Har kommet mye lengre nå, men har ikke giddi å oppdatert siden enda.

#8763  av MR2turbo

Så ut som et artig prosjekt, arild :) Det er jo en lett bil som nok har potensiale til å kunne gå fort på bane, ja. Får håpe at deu får deg en plass å stå inne med den da, det kan jo være greit når du skal ta motor og sånn.. Lykke til!!

Har lyst til å lage meg en bane+ gatebil etterhvert, jeg og, men ikke noen planer foreløpig.. har to Minier der kansje den ene kunne blitt til det ;) men det blir ikke før det kommer en skikkelig bane her i Rogaland.. Det er under planlegging, så jeg håper at de får det til..

#8770  av Christian

Markus : Har ikke fått noen bilder\adresser av deg jeg :shock:
Bare ta det rolig, har bestemmt meg for å droppe fronten foreløpig, får se om jeg lapper den sammen, eller bare teiper litt heftig :wink:
Blir for dumt om det skulle stå 2-3 mr2'er med lik front rund på treffa.
Skal kjøpe den unichipen og kose meg litt med ekstra gamp i steden :twisted:
Viser seg at jeg må jobbe borte neste uke også, så jeg har egentlig liten mulighet til å få fiksa fronten...det er 10mil hjem :?
Har egentlig mest lyst til å kjøpe et nytt sett, så da har jeg god tid til vinteren igjen.
Send linken igjen da. :)

#8776  av MR2turbo

okey :) Jeg sendte de i mail via forumet, hadde ikke adressa di.. Prøvde med en PM, denne gang..

Synd om du ikke får lappet på din, da.. :? Du får gjøre så godt du kan på den tiden du har.. Lykke til! :P

#8823  av Christian

Da har jeg herja og skrudd litt igjen :)
Fikk satt inn det nye innsuget i helga, sammen med den nye ic'en som endelig ble tett, viftene til begge ic'ene og vifta i motordekselet 8)
Det er ikke akkurat god plass nedi der lenger, men det er jo like greit :wink:
Bare jeg kommer meg hjem på onsdag igjen, så skal jeg skru av fronten og prøve å lappe den sammen.
Torsdag skal jeg til Kongsberg og hente/polere røra til ic'en, samt sillicon slangene som trengs.
Vanlig dag på fredag, i helga er det mer pussing på fronten og hekkvingen.
Mandag er det unichip! :twisted:

God tid, hva er det? :wink:

#8828  av erling

Begynner vel å bli litt hissig etterhvert den bilen din? Det er jo kult. :D Du får bremset den oxo da når den chippes?

#8833  av MR2turbo

når du er ferdig med motoren din, kan du få lov til å donere den til meg :D hehe.. Det høres jo kjempe bra ut, håper at du blir fornøyd med resultatet. :)
....forresten, Jeg planlegger et lite motor prosjekt til vinteren.. :wink:

#9051  av Christian

Tok noen bilder av røra og den nye IC'en, blei litt "jalla" synes jeg, men det blir nok bedre når jeg får litt mer blått oppi der :wink:
Chip'en blir programmert på rullene, så det blir nok en råd med det :)
Var ferdig med fronten og hekkvingen kl halv 4 i natt, så jeg skal levere de til lakking i kveld, litt surt å pusse opp igjen en front jeg er lei av, men den får holde ut sommeren...

Markus :Hva slags prosjekt skal du til med?
Bolt on oppgradering, eller skamdyr oppgradering :wink:
Vedlegg
RØR.jpg
RØR.jpg (25.68 kiB) Vist 2861 ganger
IC.jpg
IC.jpg (36.83 kiB) Vist 2861 ganger
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12