TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Christian, hvordan gÃ¥r det med motoren din?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#8349  av Christian

Har fått lakka nå, blei vel så godt som det kunne bli siden jeg måtte stå ute.... :wink:
Alt ble fint, bortsett i fra hekkvingen, som var knallfin helt til det begynnte å sige på 4 steder! :cry:
Har ikke fått lakka det nye motordekselet med scoopet, siden den har skjedd no med limet så det ikke herder, sprekkt opp rundt hele :?
Så jeg får ta den og vingen senere engang, men rekker det antagelig ikke før japsetreffet da....

Edit : Setene kommer muligens til norge på søndag :D

#8358  av MR2turbo

Synd at ikke vingen og motorlokket ble bra, da :? Men du har jo fortsatt et hav av tid frem til Japse-treffet :D Det er jo bare å pusse ned igjen, sparkle og ta det på nytt ;)

Hva slags seter får du Christian? Det tar seg bra ut med andre stoler, jeg har lyst til å bytte ut mine og på sikt... :)

#8378  av Christian

Lakka det org. turbo dekselet, det ble bra det. Det nye dekselet droppa jeg, siden jeg så at det hadde sprekt i grunninga :?

Får se om jeg tar igjen vingen før treffet, har fortsatt igjen å sette inn org actuator, den nye ic'en (som de har lovet å sveise i mårra), nytt røropplegg, 3 kjølevifter og kabling til det, samt de nye setene og chipping/bremsing.
Får nok ikke råd til å kjøpe meg nye felger, så jeg må prøve å få lakka de opp igjen også :(

Setene er de org. skinnsetene mine, trukket opp i sort/sølv skinn med MR2 logo i seteryggen...
De står til utstilling i Stockholm nå 8)

#8381  av Erlend

Ah, høres digg ut de setene dine Christian... håper det blir bilder på oss her etterhvert!

#8385  av MR2turbo

Christian skrev:Lakka det org. turbo dekselet, det ble bra det. Det nye dekselet droppa jeg, siden jeg så at det hadde sprekt i grunninga :?

Får se om jeg tar igjen vingen før treffet, har fortsatt igjen å sette inn org actuator, den nye ic'en (som de har lovet å sveise i mårra), nytt røropplegg, 3 kjølevifter og kabling til det, samt de nye setene og chipping/bremsing.
Får nok ikke råd til å kjøpe meg nye felger, så jeg må prøve å få lakka de opp igjen også :(

Setene er de org. skinnsetene mine, trukket opp i sort/sølv skinn med MR2 logo i seteryggen...
De står til utstilling i Stockholm nå 8)
Det høres lovende ut dette :D
Godt å se at det ikke bare er meg som har hendene fulle av arbeid før treffet ;) Gleder meg til å se bilen din..!

#8455  av Christian

Stresser som en tulling jeg, men nå virker det som om ting flasker seg...
Blir dratt avgårde av frøkna i påska og i 1 mai helga, så det er bra jeg har fått gjort mye :) Har montert all plasten igjen, så jeg tar nok bare igjen vingen om jeg får veldig god tid. (Men den er stygg som F slik den er nå :cry: )

Bilder blir det nok, har ikke fått prata noe mer med ham som henter de, men han ringer sikkert når han er hjemme igjen.

Skal bli morro å se din også Markus, bare så synd jeg må stå langt unna :wink:
Kommer garantert til å sjuke skikkelig etter en ny lakkering etterpå :roll:

#8505  av Christian

Jaja....gikk jo selfølgelig dritt med setene også...var ikke plass til de likevel, så jeg må til Sverige å hente de i mårra.
Reiser ca kl 20.00, og må være i Sandefjord til kl 18.00 på torsdag :roll:
Blir der til Søndag, så om noen vil møtes hadde det vært morro :)
Mener å huske at det er en eller flere fra Larvik her....?

Skal bare polere bilen ferdig og ta en test tur, før jeg setter motoren skikkelig sammen igjen, så det blir nok noen timer i kveld også :roll:

#8515  av MR2turbo

Skal bli morro å se din også Markus, bare så synd jeg må stå langt unna ;)
Tror nå ikke at du behøver å stå så langt unna jeg, da :) ut fra bildene så ser jo blien din svært bra ut :D

God tur til sverige, da! ;)

#8522  av Christian

Takker :)
Har en masse småriper over hele bilen, går og irriterer meg over det hele tiden :? Får se til vinteren igjen...

Edit : har tlf 95792215 om noen fra Larvik området er interessert...så slipper jeg å sitte oppå svigers hele helga :roll:

#8531  av MR2turbo

Christian skrev:Har en masse småriper over hele bilen, går og irriterer meg over det hele tiden :? Får se til vinteren igjen...
Trøst deg med at stortsett alle biler som er over 10 år har endel småriper.. så andre ser det ikke så lett.. Hvis du polerer bilen med svart "color-magic" polering før treffet, vil du fjerne det meste, de kommer fort tilbake igjen, da, men da er jo treffet over :D

#8650  av Christian

Setene ble bra de 8)
Vedlegg
DSC00004.jpg
DSC00004.jpg (20.77 kiB) Vist 2830 ganger
DSC00003.jpg
DSC00003.jpg (21.92 kiB) Vist 2830 ganger

#8652  av Christian

Men det gikk ikke fullt så bra da jeg skulle kjøre på ferja i Strømstad...det stod en tulling og vinka meg fremover, så sa det KRØNSJ!!!
Mangler nå halve frontspoileren min, lakken på org. fangeren har sprekt, høyre forskjerm er bulka og det ene neonlyset er knust :cry:
Og det beste er at jeg jobba de to forrige ukene med å pusse og lakke diverse, bla fronten... :evil:

Er det noen her som har en komplett frontspoiler liggende? Ring 95792215 fort som F***. (long shot, men det er lov å prøve)
Vet at Blackmr2 hadde en, men den er solgt :?
Skal begynne å ringe rundt i mårra, ville bare sjekke her først...
Vedlegg
DSC00005.jpg
DSC00005.jpg (26.08 kiB) Vist 2828 ganger
DSC00002.jpg
DSC00002.jpg (27.87 kiB) Vist 2828 ganger
1.jpg
1.jpg (20.86 kiB) Vist 2828 ganger

#8659  av erling

Såå sinnsykt irriterende da :x Sånne ferjefolk bryr jeg meg aldri om, jeg kjører dit jeg vil selv.. Skulle han prøve å få deg ned i underetasjen/nedre dekk da kanskje? :?

Setene ble jo bra da.:)

#8670  av Christian

Han tok meg ut av køen fordi han syntes bilen var så lav, regna jo med at han stoppa meg når han så at det ikke gikk :?
Samma egentlig, den er ødelagt og er ikke noe å gjøre med det. (Bare synd det ikke skjedde 12 mai :wink: )

Går å sikler litt på Phoenix's Power kit 1, har alltid likt det. Kanskje jeg skal høre litt om hvor/om det kan skaffes fort?
Har en bekjent som slipper å vente på norsk toll, de sender bare regninga sammne med pakka.
MÃ¥ nok droppe chip'en da... :(

Fant bare bildet som ligger på stylingsiden i farta...

Edit : Tenker kun på frontspoileren, resten av kitet kan jeg styre meg for, spesielt front/panser vingen.
Vedlegg
styling_PhoenixsPower_mk2_1.jpg
styling_PhoenixsPower_mk2_1.jpg (12.61 kiB) Vist 2821 ganger

#8673  av PwRmAd

Samme som Bomex'en til Markus det derre.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12