du får kjøpe mr2'n min markus så kan DEN bli den gatevenlige mr2'n du egentlig skulle ha  hehe
 hehe
					
										
																														 
					 
					  hehe
 heheFortune Favors The Brave
					 						
             hehe
 heheinzane2012 skrev:du får kjøpe mr2'n min markus så kan DEN bli den gatevenlige mr2'n du egentlig skulle haSnakk om å selge mr2n sin burde straffes med steining!hehe
 Har du planer om å selge for du sørge for å kjøpe en annen mr2!
 Har du planer om å selge for du sørge for å kjøpe en annen mr2!   
  
 
inzane2012 skrev:du får kjøpe mr2'n min markus så kan DEN bli den gatevenlige mr2'n du egentlig skulle haDa må du overbevise noen hjemme hos meg om at det er fornuftig å kjøpe enda en mr2... hehe...hehe
 
 




 
 

MR2turbo skrev: Adapter plata mellom gir og motor nærmer seg ferdig, men jeg må få den anodisert før jeg monterer den. noen som vet om en god plass å sende den, eller levere den for dette?Hva skal du dekke med da?

 , kommer til og smøre meg med tålmodighet og følge med her
, kommer til og smøre meg med tålmodighet og følge med herMR2turbo skrev: Adapter plata mellom gir og motor nærmer seg ferdig, men jeg må få den anodisert før jeg monterer den. noen som vet om en god plass å sende den, eller levere den for dette?Om du ikke finner noen annen plass så er det et selskap her i Trondheim som driver med sånnt. Liten bedrift dog, og jeg husker ikke navnet
 
 
FerroZink Trondheim har Midt-Norges største varmforzinkingsanlegg, og tilbyr og utfører overflatehandling for de fleste typer industri, også til private.Holdt faktisk på å begynne å jobbe der selv
 men varmforsinking var vel kanskje ikke det Markus var ute etter? hehe
 men varmforsinking var vel kanskje ikke det Markus var ute etter? hehe
Zepticon skrev:Nei, er Berg Lettmetall faktisk:D
Bruker dem til å fikse PC delene mine så dem blir sexy og svart ^^
 hehe
 hehe Ser du har flyttet festet for bærearmen opp en 5-7cm for å få riktig "hjul geometri" . Hva ender du opp med som høyde fra bakken til bunn av kanalen ?
 Ser du har flyttet festet for bærearmen opp en 5-7cm for å få riktig "hjul geometri" . Hva ender du opp med som høyde fra bakken til bunn av kanalen ?

Arne rebel skrev:Markus, du legger standarden høyt som vanlighehe nååå, er ikke så høy standard, daSer du har flyttet festet for bærearmen opp en 5-7cm for å få riktig "hjul geometri" . Hva ender du opp med som høyde fra bakken til bunn av kanalen ?
EDIT: Fikk svar foran i tråden, 6-7cm er veldig lavt. Er spent på hvordan du løser toppen på støtdemper tårnet når du har så store hjul både i bredde og høyden, radien tar nok en stor del av toppen når du svinger
 Jeg kjenner en som driver å pusler med noen AW11'er som er en god ispirasjon når vinkelsliperen skal til verks.. hehe
  Jeg kjenner en som driver å pusler med noen AW11'er som er en god ispirasjon når vinkelsliperen skal til verks.. hehe